4588pkdkrikue5c Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Heisann Kjøpte nylig en Z400 og lurer bare på om det er mulig å kjøpe tv-ut ledning til denne? Å bruke den også selfølgelig Ettersom den har god støtte for PPT og tidligere D600 kan kobles ut ville det ikke overraske meg.. Endret 12. august 2006 av steffenz Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Var det med tv kabel da? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Ser ut for meg som den har støtte for TV-ut.. Står ingenting om det på spesifikasjonene fordi det er en selfølge tydeligvis Det burde det ikke være.. Var inne å så på Samsung sine sider (direktelink) og der kan du klikke på Z400 .. Da kommer det en flash presentasjon av telefonen og wow faktoren.. Deretter kan du velge "Joyful" og da står det "TV OUT SUPPORT - View videos, watch presentations osv.." En grei funksjon å ha til skole o.l når en skal vise PPT filer.. Alle bare stirrer og lurer på hvordan i helvete jeg skal greie å koble telefonen til TVèn.. Og da står du forann og smiler - det er jo en selvfølge med tv ut,folkens! STOR WOW-faktor på det! Forresten, kjempetelefon.. I ganske diskret design.. Liten og søt.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja da er det vel tv-out hvis det står det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå