skylinepower Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hvilke lag er best og man kan satse på i oddsen? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det kommer helt an på hvilket lag de spiller mot og hva oddsen er.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Lag som er i storform er smart å satse på Bare at oddsen er vanligvis ganske lav da Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Gid det hadde vært så enkelt, da hadde jeg vært millionær nå. Du må se an hvert oppgjør, det går ikke an å si ett lag du kan satse på så vinner du. Du må se an hvert oppgjør, se på skader, historie, form, tabell, osv., for å sikre deg mest mulig og antakelig gå i pluss i lengden. Du må nok ta forskjellige lag hele tiden for å ha en sjanse til å gå i pluss, og ikke bare satse på noen spesielle lag. Men klart, lag som Liverpool, Man Utd, Chelsea, Arsenal, Barcelona, Lyon (i fransk liga), osv, er ofte gode lag, men som sagt - det er viktig å se på hvert oppgjør. Du er langt ifra garantert noen gevinst bare fordi det er et "topplag" du tipper på. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Når det gjelder tipping må du alltid ta litt sjanser og håpe på noen bomber (om du vil ha god odds) Favorittene har alltid liiiten odds, og da får du ikke igjen så mye penger.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 I fjor satt jeg å skjekka ut litt på tabellene i de forskjellige europeiske landene. Fant ut at det franske Ligue1 laget Lens spilte oppmot 50% av kampene sine uavgjort. Lurer på om 60-70% av dem var på bortebane Men uansett vil jeg fram til at det er lurt å sette seg inn i statistikk og samtidig lage seg systemer man spiller etter. F.eks dra inn litt roulette, taper du første gang dobbler du/ tripler innsatsen frem til du vinner, for så å starte på grunnbeløpet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå