Straffa Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Noen som vet hvordan den flaskeposten fungerer? Er det bare hive den i vannet så vil den havne i en annen by? Prøver å kontakte folk med contact mode fra menyen, men ingen ting skjer. Hva er den god for? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 flaske posten skal du skrive noe inni og kaste den ut i Elven/havet. Og den vil nok skyles opp på en aen sin strand men jeg gjorde det med flaske posten men jeg fikk den til bake Andre spørmåle ditt skjøner jeg ikke Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 flaske posten skal du skrive noe inni og kaste den ut i Elven/havet. Og den vil nok skyles opp på en aen sin strand men jeg gjorde det med flaske posten men jeg fikk den til bake Andre spørmåle ditt skjøner jeg ikke 6662130[/snapback] OK. Tar det engang til Må man ha friend code for å spille over nettet? Eller finnes det en måte å søke etter andre spillere uten friend code? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 flaske posten skal du skrive noe inni og kaste den ut i Elven/havet. Og den vil nok skyles opp på en aen sin strand men jeg gjorde det med flaske posten men jeg fikk den til bake Andre spørmåle ditt skjøner jeg ikke 6662130[/snapback] OK. Tar det engang til Må man ha friend code for å spille over nettet? Eller finnes det en måte å søke etter andre spillere uten friend code? 6662135[/snapback] nei du må nok ha friend code. Vis du skal spille med noen så må de registrere deg og du dei ganske teit egentlig Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 flaske posten skal du skrive noe inni og kaste den ut i Elven/havet. Og den vil nok skyles opp på en aen sin strand men jeg gjorde det med flaske posten men jeg fikk den til bake Andre spørmåle ditt skjøner jeg ikke 6662130[/snapback] OK. Tar det engang til Må man ha friend code for å spille over nettet? Eller finnes det en måte å søke etter andre spillere uten friend code? 6662135[/snapback] nei du må nok ha friend code. Vis du skal spille med noen så må de registrere deg og du dei ganske teit egentlig 6662145[/snapback] Enig. Litt teit at man ikke kan søke etter spillere. Jaja får bare finne noen da Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 jepp du får nok det konne det ikke vert sånn som det er med msn at du godtar vis noen legger deg til?! men jaja Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 flaske posten skal du skrive noe inni og kaste den ut i Elven/havet. Og den vil nok skyles opp på en aen sin strand men jeg gjorde det med flaske posten men jeg fikk den til bake Andre spørmåle ditt skjøner jeg ikke 6662130[/snapback] OK. Tar det engang til Må man ha friend code for å spille over nettet? Eller finnes det en måte å søke etter andre spillere uten friend code? 6662135[/snapback] nei du må nok ha friend code. Vis du skal spille med noen så må de registrere deg og du dei ganske teit egentlig 6662145[/snapback] Enig. Litt teit at man ikke kan søke etter spillere. Jaja får bare finne noen da 6662151[/snapback] Har du funnet din egen friend kode i spillet da? finner ikke min Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 flaske posten skal du skrive noe inni og kaste den ut i Elven/havet. Og den vil nok skyles opp på en aen sin strand men jeg gjorde det med flaske posten men jeg fikk den til bake Andre spørmåle ditt skjøner jeg ikke 6662130[/snapback] OK. Tar det engang til Må man ha friend code for å spille over nettet? Eller finnes det en måte å søke etter andre spillere uten friend code? 6662135[/snapback] nei du må nok ha friend code. Vis du skal spille med noen så må de registrere deg og du dei ganske teit egentlig 6662145[/snapback] Enig. Litt teit at man ikke kan søke etter spillere. Jaja får bare finne noen da 6662151[/snapback] Har du funnet din egen friend kode i spillet da? finner ikke min 6662190[/snapback] Ja. Jeg har min Du må snakke med Copper så spør du etter friend code. Send en PM om du vil spille Lenke til kommentar
-Alexsandra- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei, Når du sender flaskepost må du skrive friendcoden din inni. På den måten kan den som mottar flaskeposten registrere deg som en venn, og han må også sende koden sin tilbake til deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå