Estra Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hva skal man gjøre når alt fryser, og du får en feilmelding der det står: Explorer.exe svarer ikke? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 press: Ctrl + alt + delet Avslutt prosessen explorer.exe og deretter start den på ny igjen. Hvis dette ikkje fungerer, restart maskinen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Du kan om mulig åpne task manager(ctrl/alt+del), avslutte explorer.exe og forsøke å starte den igjen med file/New task(Run)/explorer også dette i task manager. Kanskje formatering er tingen og legge inn xp?! Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 samme melidng fikk jeg på pc'n på jobben. Det ble bare verre og verre. Til slutt formaterte jeg disken og la inn windows på nytt. men meldingene kom på nytt, alt hang seg osv. Prøvde nok en gang med å formatere hele disken, men da stoppet også formateringen, den ble stående i 30 min på 32%, da ga jeg opp. Jeg fikk ny pc istedenfor. Jeg vil tro det er hardisken din som er dårlig og snart slutter helt å virke? Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Du sletter ikke alt når du formaterer harddisken du bare endrer bare strukturen på harddisken..... her er ett gratis programm som sletter alt.... Her er linken.... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) En datamaskin kan teoretisk sett aldri stoppe å svare, med mindre du slår den ihjel med ei slegge Det som skjer er at dårlig programmerte programmer stjeler for mye oppmerksomhet fra cpu'en kombinert med høy io-bruk sånn at de andre programmene blir liggende å henge for lenge uten oppmerksomhet, og når disse programmene henger over tiden som er spesifisert i følgende registernøkler [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop] HungAppTimeout WaitToKillAppTimeout ...så vil dem klassifiseres som "ikke-responderende" programmer, men det er jo selvsagt helt feil, dem ligger der og dem kan teoretisk sett aldri stoppe å virke, bare vær tolmodig så kommer dem seg. Jeg ville satt opp tiden på disse to verdiene, men en tweaker ville faktisk satt dem ned. Men som sagt, jeg har satt dem opp, da får du mindre av de irriterende meldingene. Har du Dual-core trenger du faktisk ikke å ha den så høy. Hvis du vil at ikke-responderende programmer skal avsluttes automatisk kan du sette registernøkkelen "AutoEndTasks" til 1. Endret 12. august 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Estra Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 ctrl+alt+del virka ikke.. alt frøs.. så kom feilmeldinga.. kom ikke inn på den menyen helt på starten (når du skrur på maskina) + at skjermkortet overakselrerte.. så hele maskina gikk tilbake til forhandler.. og jeg fikk tilbake mer enn jeg betalte for den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå