skyhawk Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Har et spørsmål ang. hovedkort. Skal straks kjøpe meg et nytt hovedkort, så har jeg bestemt meg for å gå for nForce 4-chipsettet. Så først på Ultra versjonene, men jeg fant også en del interesante kort med SLI. Jeg skal kun kjøre et skjermkort, et Radeon X850XT. Hadde en del kort å velge i, men de fleste hadde SLI støtte/chipsett. Er det noe vits å gå for et SLI hovedkort når jeg kun skal kjøre et skjermkort/ATI-skjermkort? Vil det ha noe å si ovenfor ytelse? (f.eks i forhold til et nForce 4 Ultra chipset) Takker for svar Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 sli med ati skjermkort? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Nei. Jeg skal kjøre et skjermkort, og det skjermkortet er ATI. Har ingen planer om å kjøre SLI eller Crossfire for den saksskyld. Lurer på om det er noe vits å kjøpe et SLI hovedkort(SLI brikkesett) hvis man ikke skal kjøre det. Fant en del fetere kort i SLI-serien enn det jeg gjorde i nForce4 Ultra-serien. Endret 12. august 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 da kjøper du et hovedkort beregnet for ati.. det er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå