smud Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 hehe...Hardware.no har skrevet feil i en artikkel Trodde alle visste at han het: LinuS Thorvalds og ikke LinuX Thorvalds... HEHE trodde de kunne mye inne data, og kjente datafolk:) LOLITA Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 En liten skrivefeil gjør da vel ingen ting, Det betr ikke at de ikke kan noe... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvorfor nevne en bagatel? :smile: Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 La stakkar`n være i fred da... Han har jo klart og finne en feil helt selv! Jeg syns du er flink jeg smud Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 OI!!! Nest største nyheten siden 11. sept!!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 19:14, skrev LasseAndreK:Hvorfor nevne en bagatel? :smile: Vel det ser litt småklønete ut da og for mange slike skrivefeiler vil føre til at tilliten til HW.no svekkes. Når det er sagt, det er ikke noe poeng å opprette en tråd om det egentlig. En enkel mail til artikkel forfatteren ville løst skrivefeilen enkelt og greit Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Vi er mennesker alle sammen og det er ingen av oss som er perfekte. Tviler på at tilliten til HW.no svekkes pga noen skrivefeil. Hva er så farlig med en liten skriveleif innimellom?? Har mange av dem jeg (men det er fordi jeg skriver litt for fort noen ganger ). Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 20:40, skrev Anders Leipsland: Quote: Den 2002-10-22 19:14, skrev LasseAndreK: Hvorfor nevne en bagatel? :smile: Vel det ser litt småklønete ut da og for mange slike skrivefeiler vil føre til at tilliten til HW.no svekkes. Når det er sagt, det er ikke noe poeng å opprette en tråd om det egentlig. En enkel mail til artikkel forfatteren ville løst skrivefeilen enkelt og greit Mulig det hadde vært et tema å ta opp hvis det var snakk om flere gjentatte skrivefeil, men det snakk om en! :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 20:44, skrev zn00ker:Tviler på at tilliten til HW.no svekkes pga noen skrivefeil.Hva er så farlig med en liten skriveleif innimellom?? En liten skrivefeil innimellom er ikke så veldig farlig nei og det svekker ikke tilliten, men om "noen" blir "en del"(itavisen.no er et skrekkeksempel) så begynner det å gå på troverdigheten løs. Så at det kun var 1 sted i artikkelen det stod Linux istede for Linus og det gjør at jeg ikke ville brydd meg om feilen, men om HW.no konstant skrev Linux Torvalds da hadde jeg reagert. Quote: Har mange av dem jeg (men det er fordi jeg skriver litt for fort noen ganger ). Det er stor forskjell på innlegg på et forum og nyheter publisert på et av Norges største nettsted :wink: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 At mange feil kan i det lange løp kan svekke tilliten skal jeg være enig i og ja det er forskjell på innlegg på forumet og artikler skrevet av HW.no`s egne ansatte. PS: Kanskje de ansatte her skulle tatt en norsk kurs sånn for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå