John Keats Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei, laget egentlig denne filmen for å teste Vegas 6.0 litt. Filmen viser hvordan man kan grinde som frostmage. http://home.no/morenith/FrostmageGrind.wmv Vet at det ikke er en veldig spennende film, men blir glad for tilbakemeldinger, på godt eller vondt. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) laster ned nå, skal gi deg tilbake melding jeg =) Musikken: Den var rett og slett horibel... at du hører på sånt og ikke går rundt med konstant hodepine, skjønner jeg ikke Redigeringen: Redigeringen var grei den, ikke så veldig mye fansy shit, men bra Overall: Filmen var jo ikke akkurat så jævla spennende, men den viser jo hvordan man grinder som frostmage... savnet AOE grinding i filmen... Konklusjon: Helt grei film, men masse som kan forbedre, spesielt musikken og innhold prøv å gjør det litt mer spennende liksom... - Marius, my 2 cent. Endret 12. august 2006 av Amon Amarth Lenke til kommentar
værdama Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Den viser jo ikke akkurat hvor effektivt det er, siden du bare dreper en og en mob. så jeg vil si at fire går bedre vist du bare dreper en og en.. men ett stort + for kul musikk Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 laster ned nå, skal gi deg tilbake melding jeg =) Musikken: Den var rett og slett horibel... at du hører på sånt og ikke går rundt med konstant hodepine, skjønner jeg ikke Redigeringen: Redigeringen var grei den, ikke så veldig mye fansy shit, men bra Overall: Filmen var jo ikke akkurat så jævla spennende, men den viser jo hvordan man grinder som frostmage... savnet AOE grinding i filmen... Konklusjon: Helt grei film, men masse som kan forbedre, spesielt musikken og innhold prøv å gjør det litt mer spennende liksom... - Marius, my 2 cent. 6661285[/snapback] Takk for kritikken, må vel nesten recorde litt AOE-grind nå Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Bra kvalitet på selve filmen[altså enkodinga/whatever, lei av sørete og grøtete filmer av lav bitrate), og ikke spesiellt stor fil heller. UI'en var ganske rævva dog, i allefall for meg som sitter å ser på. Men for at det skal være så veldig mye å gi tilbakemelding på må det være mer innhold å jobbe med, mer seriøse klipp å bearbeide for deg, sette det sammen skikkelig. Likte at det var ryddig, uten masse grusomme effekter. Endret 12. august 2006 av Carl M Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 navn på sangen? Fin clean UI Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Mindless Self Indulgence med Straight to Video, heter låta. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hadde vært litt kulere om du ikke bare sto og hev frostbolts da. Prøv og finn på noe som er litt mer utenom det vanlige neste gang. Likte derimot musikken og UI'en din veldig godt. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 UI'n er forresten "photek" bruker den på min mage også... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 UI'n er forresten "photek" bruker den på min mage også... 6662175[/snapback] Kan den brukes til locks også? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Liten kommentar: Hvis du vil lage en film som faktisk et fåtall gjør, lag en der det inneholder mye aoe grinding med blizzard. Er veldig imponerende å se på for folk som ikke har en mage selv, og man får se hvordan man gjør det fra et annet perspektiv. Og hvor kult er det vel ikke å handle grupper på 10-15 mann selv . (ps: I tanaris AoE grindet jeg på level 50.(tror jeg var 50, men mobs var iallefall 2-3 lvl'er under meg, noe som er nødvendig). Jeg pullet rundt 10-15 mann og tok dem alle sammen. Flere folk som sto å så på og ble veldig imponert.) Hvor effektiv den grinding er nå til dags på level 60 vet jeg ikke, men det ser iallefall kult ut uansett . Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 UI'n er forresten "photek" bruker den på min mage også... 6662175[/snapback] Kan den brukes til locks også? 6662251[/snapback] regner med det, jeg bruker den på warrior og hunter'n min også Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 det du viser her, altså "hvordan grinde som frostmage" er jo kun og spamme frostbolt kanskje en frostnova + gå unna Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 http://rapidshare.de/files/29184027/YetiGotFragged.wmv.html Laga en til jeg, er igrunn bare en ubrukelig film av meg som dreper en Yeti, men synes det ble på en litt morsomm måte. Slutten på filmen gir ikke mening men er bare med som filler til sangen slutta Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Mindless Self Indulgence med Straight to Video, heter låta. 6661395[/snapback] Tipper du har sett den GM-videoen? :] Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Mindless Self Indulgence med Straight to Video, heter låta. 6661395[/snapback] Tipper du har sett den GM-videoen? :] 6664457[/snapback] Eller "Alliance's Most Wanted" Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Sett begge to Men var egentlig ikke derfor jeg valgte låta.. Liker den rett og slett. Endret 13. august 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tja, det var ikke dårlig. Fin kvalitet, og. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Den sirkelen du har i midten med forskjellige abilities... er det også med i "photek" eller er det en stand-alone? Det virker som den bruker samme layout som "Necrosis" som jeg bruker til locken min. edit: pen film btw Endret 13. august 2006 av superreven Lenke til kommentar
kaLAzuM Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Sinnsykt bra film:D nice crit:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå