jt1 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Har nettop kjøpt meg en macbook. Før hadde jeg en PC der jeg hadde alle sangen mine. De ligger også på en ipod. Hvordan kan jeg på enklest mulig måte få disse sangene over på macbooken? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Tror du må bruke et tredjepartsprogram, siden iTunes ikke lar deg overføre fra iPod til datamaskin. Det finnes flere for Windows og Linux, så finnes sikkert noen for Mac også. Prøv å søk på sourceforge.org f.eks. Filene ligger i en mappe på iPoden, så det går an å bare kopiere dem ut. Men de har rare filnavn, så hvis du kopierer dem ut manuelt må du kjøre dem gjennom et program som kan gi dem filnavn basert på ID3-informasjonen inne i filen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Her er det en fin guide Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Selv har jeg god erfaring med programmet Senuti, dette brukes for og få sanger fra iPod over til MAC, kan få de rett inn i iTunes biblioteket.... internett adresse: http://www.fadingred.org/senuti/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå