Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg skulle se på nrk nett-tv, men så hakket alt av sendinger, eller mere sånn som det her: Det spilles av ånklig i ca 30sec, med lyd og alt, så fryses bilde og lyden, men tidslinja på filmen går vidre, etter ca 2-3min med samme bilde (og uten lyd) spilles filmen av der tidslinja nå er, slik går det helt til filmen er ferdig. Har målt internetthastiheten 1300-1700, varierer mellom der, maskinvaren takler det, så jeg vert ikke hva det kan være. Det gikk knirkfritt før, nrk nett-tv altså. Filmer på YouTube, SpikedHumor o.l går fint. Takker for hjelp Lenke til kommentar
.dat Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 NRK har kanskje stor pågang. Derfor klarer de ikke å levere like bra?. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 NRK har kanskje stor pågang. Derfor klarer de ikke å levere like bra?. 6661212[/snapback] Vet ikke, men er det noen andre som har det probleme da, slik at man kan bekrefte at det er det som er problemet? Rart om det skulle være det, har prøvd døgnet rundt, flere dager i uken, kan umulig ha så stor påtrengsel hele tiden Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har det samme problemet.. vet ikke hva som feiler dritet Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har det samme problemet.. vet ikke hva som feiler dritet 6661413[/snapback] Har det funket smooth hos deg før? Kansje vi må sende klage mail til Nrk Nett-Tv Staben Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Samma problem jeg å! Jeg bruker å setta på filmen, også trykke på Pause slik at den buffer(eller hva det heter). Noen ganger hakker det ikke, men som oftest så hakker det Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg prøvde også det, men det funker ikke...altså, at den buffer seg ferdi, den bufer seg ferdi, men det hakker fordet Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har samme problemet selv.. også andre jeg kjenner sliter med det samme.. Antagligvis noe feil hos NRK Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) litt dårlig at det hakker, siden vi betaler haugevis av penger. Endret 15. august 2006 av Sempron Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 http://bytetastic.com/nrk2/ Fin fin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå