Hansemann92 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei. jeg har lastet ned vista fra Microsoft sin webside. Men den versjonen av vista er engelsk. Jeg kan engelsk men jeg lurte på om det finnes en norsk språkpakke.. Jeg vet at vista bruker språkpakker men jeg kan ikke finne noen... Jeg vet at det finnes en norsk vista for en venn av en venn jeg kjenner har det... Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei. jeg har lastet ned vista fra Microsoft sin webside. Men den versjonen av vista er engelsk. Jeg kan engelsk men jeg lurte på om det finnes en norsk språkpakke.. Jeg vet at vista bruker språkpakker men jeg kan ikke finne noen... Jeg vet at det finnes en norsk vista for en venn av en venn jeg kjenner har det... 6660925[/snapback] Etter det jeg har forstått er Vista Norsk en lukket beta, så da er det nok ikke noe vesentlig håp for at du får tak i den før lansering. Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Etter det jeg har forstått er Vista Norsk en lukket beta, så da er det nok ikke noe vesentlig håp for at du får tak i den før lansering. 6661083[/snapback] Tror ikke du har forstått meg helt riktig. Det er en funksjon i vista som heter noe som: Install language pack. Og det jeg skal ha tak i er den norske versjonen av språkpakken. Jeg vet at den finnes for en venn av meg har sett det. det var ikke noe skin over xp eller no sånt. det var Vista på Norsk. Endret 12. august 2006 av Gamer30 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg tror ikke det finnes noen norsk språkpakke enda. Beta2 kom i norsk versjon i en "minibeta", så det er nok den vennen din har sett. Nyere versjoner er ikke laget i norsk versjon. Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg tror ikke det finnes noen norsk språkpakke enda. Beta2 kom i norsk versjon i en "minibeta", så det er nok den vennen din har sett. Nyere versjoner er ikke laget i norsk versjon. 6661429[/snapback] Hva mener du? Endret 13. august 2006 av Gamer30 Lenke til kommentar
roac Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva mener du? 6665749[/snapback] At det pr i dag eksisterer én og kun én norsk utgave av Windows Vista, og pr i dag ingen norsk språkpakke. Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Hva mener du? 6665749[/snapback] At det pr i dag eksisterer én og kun én norsk utgave av Windows Vista, og pr i dag ingen norsk språkpakke. 6668609[/snapback] Ok... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ok... 6668634[/snapback] Det går kanskje an å hacke språksystemet, men jeg ser ikke helt vitsen. Den norske betaen vi fikk var av Beta 2 og svært uferdig i oversettelsen. Vent heller til RTM med å installere norsk språkpakke. Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 nå har jeg fått tak i den nyeste publiserte betaen i vista. jeg har prøvd å google mye etter å finne norsk Mui / Lip til vista men finner det ikke... vil gjerne ha vista betaen på norsk men spørs om det finnes en mui eller lip pakke til den... Jeg vet at det fins men jeg vet ikke hvor jeg finner det... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 nå har jeg fått tak i den nyeste publiserte betaen i vista. jeg har prøvd å google mye etter å finne norsk Mui / Lip til vista men finner det ikke... vil gjerne ha vista betaen på norsk men spørs om det finnes en mui eller lip pakke til den... Jeg vet at det fins men jeg vet ikke hvor jeg finner det... 6930934[/snapback] Hvordan vet du at det finnes? Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 nå har jeg fått tak i den nyeste publiserte betaen i vista. jeg har prøvd å google mye etter å finne norsk Mui / Lip til vista men finner det ikke... vil gjerne ha vista betaen på norsk men spørs om det finnes en mui eller lip pakke til den... Jeg vet at det fins men jeg vet ikke hvor jeg finner det... 6930934[/snapback] Hvordan vet du at det finnes? 6931229[/snapback] jeg vet at det finnes for en venn av en venn har det... han har tillogmed vist meg et bilde... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) nå har jeg fått tak i den nyeste publiserte betaen i vista. jeg har prøvd å google mye etter å finne norsk Mui / Lip til vista men finner det ikke... vil gjerne ha vista betaen på norsk men spørs om det finnes en mui eller lip pakke til den... Jeg vet at det fins men jeg vet ikke hvor jeg finner det... 6930934[/snapback] Hvordan vet du at det finnes? 6931229[/snapback] jeg vet at det finnes for en venn av en venn har det... han har tillogmed vist meg et bilde... 6931247[/snapback] Som de sier over her kom det ut en norsk build av Vista for en stund siden, men ikke noen språkpakke. Det har ikke kommet noen norsk versjon av den nyeste Vista-betaen. (forresten er det gøyere med engelsk operativsystem. har brukt engelsk Win2000 i maaange år nå) Endret 24. september 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvor vanskelig kan det være å spørre han vennen din om du kan få en kopi av han da? Det kan da ikke være noe big deal det da. Spør han du, så får du den sikkert du å. Ikke det at jeg ser vitsen i å ha en Norsk Vista enda, da men. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hmm... jeg instalerte Vista på maskinen til besteforeldrene mine pågrunn av denne norske språkpakken... skulle gjerne hatt en sånn språkpakke for de er ikke så gode i engelsk... så skriv i tråden når dette kommer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Vista kommer på markedet 30. januar. Da kan dere kjøpe den i butikken. I mellomtiden er dette ikke plassen å spørre etter steder man kan laste den ned. Et par poster er slettet, og tråden stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg