Fruktkake Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei. Vi tenker på å kjøpe vår bestemor en billig PC, samt et internett/ip-telefoni abonement fra NGT. Derfor leter jeg etter en nettbutikk som vet hva de gjør, samt selger billige pcer som absolutt ikke trenger å være kraftige, dog av kvalitet med god garanti. Jeg så litt på JM Data og PSData, men noe billigere hadde vært foretrukket. Beklager for eventuelle skrivefeil eller orddelingsfeil. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sjekk her her er noken veldig bra nettbutikker kan no sjekke dei ut litt likar best komplett.no Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Har du kikket på dell? Om du vil betale kan du få svært bra garantier derfra. Men det bryter kanskje med billig biten du etterspurte Regner vel med de største nettbutikkene kan oppfylle dine krav - men en får jo ofta hva en betaler for. Ellers kan kanskje dette være noe? Kontoristen Endret 12. august 2006 av m-kane Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Kontoristen ble nok litt for dyrt. Jeg tenker på enda mindre, noe som denne eller den øverste her. Disse er fremdeles litt dyre, tenker jeg. Maskinen skal ha et lett operativsystem, og stort sett brukes til å betale regninger, og ha IM tjenester som Skype/MSN. Maks 2000 tenker jeg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 For og være ærlig, er det ikke mye du får til 2 tusen. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Skal de 2ooo dekke pc med skjerm, tastatur og mus, eller er det bare selve pc? [edit] Skal du ha med operativsystem? Endret 12. august 2006 av riroil Lenke til kommentar
texaco Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) det er vanskelig å få en pc til 2000kr da denne målgruppen rett og slett ikke er lønnsom, gå opp til 3-4000 så får du utmerkede pcer med mus, tastatur, skjerm . kikk på dell etter kontormaskiner. Det er mitt tips ihvertfall Endret 12. august 2006 av texaco Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Operativsystem trenger ikke å medfølge, kun selve pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå