Gå til innhold

Foretrekker du bollene dine med rosiner?


Kimelimm

Foretrekker du bollene dine med rosiner?  

340 stemmer

  1. 1. Foretrekker du bollene dine med rosiner?

    • Ja
      111
    • Nei
      143
    • Både med og uten rosiner
      85
    • Vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg ete rosiner MEN IKKE I BOLLA off d suge så jævli liksom ææsj! fy så ekkelt blæ!

 

 

ja d zuge så jææævli sado omg lol!!111

 

Nei, rosiner må man ha. Jeg er en rosin-junkie, og har rosiner i alt fra lapskaus til boller og kjøttkaker.

6660775[/snapback]

Kjøttkaker var litt drøyt, men ok =P

Lenke til kommentar

Rosiner i og på bollen blir utsatt for store temperaturer og disse temperaturenen gjør at rosinene smaker dårlig på en eller annen måte. Det er verst med rosiner som ligger pooå bollen, mens dem som ligger inni ikke er fullt så utsatt.

 

Uansett, jeg spiser som regel boller uten rosiner da dette selvfølgelig smaker best. Om jeg ikke får tak i boller uten rosiner (f. eks på lokale kafeen ved hytten) sier jeg selvfølgelig ikke nei takk til å kjøpe en bolle, men de smaker da ikke like godt som de kunne gjort uten rosiner i.

 

Ellers skal det sies at jeg kan spise rosiner sånn helt utenom da rosiner som ikke har blitt hevet inn i en ovn på 175 grader celsius + smaker relativt godt. Så rosiner i boller = nei nei. Rosiner som småsnaks = jau jau!

Lenke til kommentar
Rosiner i og på bollen blir utsatt for store temperaturer og disse temperaturenen gjør at rosinene smaker dårlig på en eller annen måte. Det er verst med rosiner som ligger pooå bollen, mens dem som ligger inni ikke er fullt så utsatt.

 

Uansett, jeg spiser som regel boller uten rosiner da dette selvfølgelig smaker best. Om jeg ikke får tak i boller uten rosiner (f. eks på lokale kafeen ved hytten) sier jeg selvfølgelig ikke nei takk til å kjøpe en bolle, men de smaker da ikke like godt som de kunne gjort uten rosiner i.

 

Ellers skal det sies at jeg kan spise rosiner sånn helt utenom da rosiner som ikke har blitt hevet inn i en ovn på 175 grader celsius + smaker relativt godt. Så rosiner i boller = nei nei. Rosiner som småsnaks = jau jau!

6660785[/snapback]

kan du gi oss en poll :) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...