|Flame| Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Litt morro skal man ha i hverdagen :smile: http://w1.270.telia.com/~u27007970/ghetto.htm Lenke til kommentar
shebban Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 :smile: Tror ikke jeg skal prøve det:O Lenke til kommentar
oceana Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 nic0r tror hagla hadde gjort samme susen, mange små hull :smile: eller litt dynamitt....*hm* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Sånn vil jeg gjør med min ødelagte amd tbird Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 oceana: Jeg tror ikke du skulle sattsa på hagla. på lang avstand så hadde det ikke blitt hull i den antagelig. Og hvis du har den nærme så kan det hende du for hagl i retur. (rikosje, ække sån det skrives) B|Real: hvis du skulle klare å treffe den på en forsvarlig avstand så er du god, men hvis du nå sku treffe den, f.eks. med en 6 1/5 så blir det ikke et hull eller noe sånt, men hele greie kommer til å spredd utover plassen. Kan jo være artig om du fikk sammlet bitene og tatt en bilde av det eller noe ala... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Minner meg om han som skulle "modde" kabinettet sitt og ville ha noen "luftehull". 1. Hagle 2. Drill 3. Øks Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 De svenskene, de svenskene Lenke til kommentar
oceana Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Maddog: hehe, det var en spøk i all uskyldighet :smile: har ikke tenkt å ofre noe som helst hardware på slike prosjekter...Rikosjetter er farlig det... Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Fra spøk til revolver. det er jo noen seriøst kule hull! hvis man skal ha høl i kabinettet foran cpu, ta med plata og skyt i vei... pass på å få bra samling. meget stilig på lan... Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det er jo seriøst Über-rått med ekte kulehull i kabinettet på lan da. Man kan jo skryte på seg at det gikk lit hard for seg under en CS-Match. :razz: eller: -"Hvorfor er det kulehøl i kassa di a???" -"Nei, du skjønner, jeg pleier å ha den i stua........") :wink: Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 En seriøst fet effekt: Kulehull inn over CPU og ut på andre sia! Lage litt "kruttrester" på kabinettet..... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 19:29, skrev Stratos:Det er jo seriøst Über-rått med ekte kulehull i kabinettet på lan da. Man kan jo skryte på seg at det gikk lit hard for seg under en CS-Match. :razz:eller:-"Hvorfor er det kulehøl i kassa di a???"-"Nei, du skjønner, jeg pleier å ha den i stua........") :wink: Husk og ta ut hardware først Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 sweet hmm har ei kasse med kulehull stående...avlivet min INTEL pentium 90 med Mauseren min (6,5mm) var morsomt å feste blink på kassa og fyre laus 10 skudd som traff CPU, diskettstasjonen ettpar ganger, 2 ganger i en 4x cdrom, en harddisk måtte begraves og det gikk noen kuler jennom flatkablene til HD og diskettstajonen og resten av brødrene bly penetrerte hovedkortet her og der. Røska ut innmaten, men hmm kanskje jeg skal ta en kikk på kassa. Eller finne Mauseren å ta nykassa mi som jeg bruker nå....fordel å ta ut no inmat da ja. Angrer på at jeg ikke hadde PC'n i millitæret. skulle skutt den med AG3'n med fullt clip (20 skudd) på full auto, eller en M72 kanskje Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 04:17, skrev IceXCool:Angrer på at jeg ikke hadde PC'n i millitæret. skulle skutt den med AG3'n med fullt clip (20 skudd) på full auto, eller en M72 kanskje hehe hvorfor ikke ta MG3'rn eller noe.. hadde vært artig å sett kabinettet da... hmm vurder å ta et gammelt tower å "leike" litt :smile: Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Maddog..blir kanskje litt vel mye gjennomtrekk om man fyrer et belte 6,5 med MG3 på kabinett da hehehe C4 - Blir noe til puslespill da, en C4 klump på størrelse med ei lita klinkekule ville blåst kabinettet i filler. Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 13:39, skrev MaDDoG: Quote: Den 2002-10-25 04:17, skrev IceXCool: Angrer på at jeg ikke hadde PC'n i millitæret. skulle skutt den med AG3'n med fullt clip (20 skudd) på full auto, eller en M72 kanskje hehe hvorfor ikke ta MG3'rn eller noe.. hadde vært artig å sett kabinettet da... hmm vurder å ta et gammelt tower å "leike" litt :smile: Jeg var kystjeger, vi lekte oss en del med Browning 12,7 mm mitraljøse. MultiPurpose skudd hadde vært glimrende å skyte på tower med. Explode on impact RekylFri Kanon er også et kult våpen :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå