Gå til innhold

Ghettokjølemod til harddisk :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oceana:

Jeg tror ikke du skulle sattsa på hagla. på lang avstand så hadde det ikke blitt hull i den antagelig. Og hvis du har den nærme så kan det hende du for hagl i retur. (rikosje, ække sån det skrives)

B|Real: hvis du skulle klare å treffe den på en forsvarlig avstand så er du god, men hvis du nå sku treffe den, f.eks. med en 6 1/5 så blir det ikke et hull eller noe sånt, men hele greie kommer til å spredd utover plassen. Kan jo være artig om du fikk sammlet bitene og tatt en bilde av det eller noe ala...

Lenke til kommentar

Det er jo seriøst Über-rått med ekte kulehull i kabinettet på lan da.

Man kan jo skryte på seg at det gikk lit hard for seg under en CS-Match. :razz:

eller:

-"Hvorfor er det kulehøl i kassa di a???"

-"Nei, du skjønner, jeg pleier å ha den i stua........") :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 19:29, skrev Stratos:

Det er jo seriøst Über-rått med ekte kulehull i kabinettet på lan da.

Man kan jo skryte på seg at det gikk lit hard for seg under en CS-Match. :razz:

eller:

-"Hvorfor er det kulehøl i kassa di a???"

-"Nei, du skjønner, jeg pleier å ha den i stua........") :wink:

Husk og ta ut hardware først :lol:

Lenke til kommentar

sweet :grin: hmm har ei kasse med kulehull stående...avlivet min INTEL pentium 90 med Mauseren min (6,5mm)

var morsomt å feste blink på kassa og fyre laus 10 skudd som traff CPU, diskettstasjonen ettpar ganger, 2 ganger i en 4x cdrom, en harddisk måtte begraves og det gikk noen kuler jennom flatkablene til HD og diskettstajonen og resten av brødrene bly penetrerte hovedkortet her og der. :grin:

Røska ut innmaten, men hmm kanskje jeg skal ta en kikk på kassa. Eller finne Mauseren å ta nykassa mi som jeg bruker nå....fordel å ta ut no inmat da ja.

Angrer på at jeg ikke hadde PC'n i millitæret. skulle skutt den med AG3'n med fullt clip (20 skudd) på full auto, eller en M72 kanskje :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 04:17, skrev IceXCool:

Angrer på at jeg ikke hadde PC'n i millitæret. skulle skutt den med AG3'n med fullt clip (20 skudd) på full auto, eller en M72 kanskje
:lol:

hehe hvorfor ikke ta MG3'rn eller noe.. hadde vært artig å sett kabinettet da... hmm vurder å ta et gammelt tower å "leike" litt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 13:39, skrev MaDDoG:

Quote:

Den 2002-10-25 04:17, skrev IceXCool:

Angrer på at jeg ikke hadde PC'n i millitæret. skulle skutt den med AG3'n med fullt clip (20 skudd) på full auto, eller en M72 kanskje
:lol:

hehe hvorfor ikke ta MG3'rn eller noe.. hadde vært artig å sett kabinettet da... hmm vurder å ta et gammelt tower å "leike" litt :smile:

Jeg var kystjeger, vi lekte oss en del med Browning 12,7 mm mitraljøse. MultiPurpose skudd hadde vært glimrende å skyte på tower med. Explode on impact :lol:

RekylFri Kanon er også et kult våpen :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...