Itw Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Heisann Tenkte jeg skulle benytte meg av superweekend tilbudet fra komplett på Zalman VGA-Kjøler VF700 som egentlig koster 219KR men nå bare 179KR. Men når jeg legger den i kurven og skal gå i kassen så koster den enda 219kr og aldri 179kr... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Heisann Tenkte jeg skulle benytte meg av superweekend tilbudet fra komplett på Zalman VGA-Kjøler VF700 som egentlig koster 219KR men nå bare 179KR. Men når jeg legger den i kurven og skal gå i kassen så koster den enda 219kr og aldri 179kr... 6660648[/snapback] Er det vits å lage en ny tråd om det, kan du ikke bare ringe, sende en mail, Eller PM til komplett. Så ordner de det sikkert raskt. Endret 12. august 2006 av Kuffe Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 [Er det vits å lage en ny tråd om det, kan du ikke bare ringe, sende en mail, Eller PM til komplett. Så ordner de det sikkert raskt. 6661093[/snapback] Er jo sikkert kjekt å gjøre det, men samtidig er vel dette et forum der slike ting kan diskuteres, eller? Din tone gir meg et inntrykk av at du forventer noe høyere, større og bedre i dette forumet enn problemer som "vanlige" brukere har. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sant det, men det er riktig som han seier, ta ein telefon eller send ein e-post så fikser dei saken. Har hendt før dette. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Prøvd og sende email men ikke hørt noe ennå... Litt dumt vist jeg må vente til mandag da.. Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ta opp telefonen og ring, det er det beste tipset eg kan gi deg. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er det superweekend denne helgen? jeg finner den nemlig ikke og gikk inn her for å se etter en tråd ang. dette. Noen som har en link? evt. til andre netthandeler. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Ja den var liksom borte på komplett sine sider, men på hw.no sin fram side var det reklame for super weekend... http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...C1-292BDF0ACAB8 Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) [Er det vits å lage en ny tråd om det, kan du ikke bare ringe, sende en mail, Eller PM til komplett. Så ordner de det sikkert raskt. 6661093[/snapback] Er jo sikkert kjekt å gjøre det, men samtidig er vel dette et forum der slike ting kan diskuteres, eller? Din tone gir meg et inntrykk av at du forventer noe høyere, større og bedre i dette forumet enn problemer som "vanlige" brukere har. 6662123[/snapback] Hva snakker du om egentlig. Trådstarter har ett problem med en pris på komplett, og jeg gir han ett tips om å kontakte dem. De ordner sikkert den skrivefeilen raskere på komplett enn her på forumet. Hvis du oppfatet mitt svar som at jeg ikke syntes inlegget til trådstarter var høyt nok, beklager jeg. Mulig å være så følsom på ett forum Edit: Trodde det var trådstarter som skrev, nå er det fikset =) Endret 13. august 2006 av Kuffe Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Heh.. er ikke trådstarter som skrev det der.. Uansett.. når en har problemet, så er det garantert fler.. så like greit å lage en post om det.. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ta och bestill varan, och sänd samtidigt en mail där du hänvisar till prisen på super weekend. Ev. ta kopi sidan där du ser prisen. Det fungerade ivartfall utan problem hos multicom. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Mulig å være så følsom på ett forum Støtter trådstarteren her. Det må være mulig å stille hw spørsmål på et hw forum uten at en "wannebe" moderator hyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå