Gå til innhold

SuperWeekend uten super priser?

Anbefalte innlegg

Heisann

Tenkte jeg skulle benytte meg av superweekend tilbudet fra komplett på Zalman VGA-Kjøler VF700 som egentlig koster 219KR men nå bare 179KR.

Men når jeg legger den i kurven og skal gå i kassen så koster den enda 219kr og aldri 179kr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Tenkte jeg skulle benytte meg av superweekend tilbudet fra komplett på  Zalman VGA-Kjøler VF700 som egentlig koster 219KR men nå bare 179KR.

Men når jeg legger den i kurven og skal gå i kassen så koster den enda 219kr og aldri 179kr...

6660648[/snapback]

Er det vits å lage en ny tråd om det, kan du ikke bare ringe, sende en mail, Eller PM til komplett. Så ordner de det sikkert raskt.

Endret av Kuffe
Lenke til kommentar
[Er det vits å lage en ny tråd om det, kan du ikke bare ringe, sende en mail, Eller PM til komplett. Så ordner de det sikkert raskt.

6661093[/snapback]

Er jo sikkert kjekt å gjøre det, men samtidig er vel dette et forum der slike ting kan diskuteres, eller? Din tone gir meg et inntrykk av at du forventer noe høyere, større og bedre i dette forumet enn problemer som "vanlige" brukere har.

Lenke til kommentar
[Er det vits å lage en ny tråd om det, kan du ikke bare ringe, sende en mail, Eller PM til komplett. Så ordner de det sikkert raskt.

6661093[/snapback]

Er jo sikkert kjekt å gjøre det, men samtidig er vel dette et forum der slike ting kan diskuteres, eller? Din tone gir meg et inntrykk av at du forventer noe høyere, større og bedre i dette forumet enn problemer som "vanlige" brukere har.

6662123[/snapback]

Hva snakker du om egentlig. Trådstarter har ett problem med en pris på komplett, og jeg gir han ett tips om å kontakte dem. De ordner sikkert den skrivefeilen raskere på komplett enn her på forumet.

Hvis du oppfatet mitt svar som at jeg ikke syntes inlegget til trådstarter var høyt nok, beklager jeg.

Mulig å være så følsom på ett forum :roll:

Edit: Trodde det var trådstarter som skrev, nå er det fikset =)

Endret av Kuffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...