Chas Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har et ganske alvorlig problem i WinXP som begynte i dag. Plutselig begynner markøren (eller hva man kaller det) å bevege seg mot venstre, som om venstre piltast blir holdt nede. Når dette skjer er det naturligvis umulig å bruke maskinen. Jeg har prøvd å koble fra både mus og tastatur, men ingenting hjelper, utenom å starte maskinen på nytt. Dette har nå skjedd to ganger med noen timers mellomrom. Jeg har ikke klart å finne noe informasjon om dette problemet andre steder, så jeg fatter ikke hva som kan være gale. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hadde et lignende problem med en laptop... da var det et harware problem menne du kan jo prøve og og formatere da se om det hjelper... merklig det der Lenke til kommentar
Chas Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 I dag skjedde det igjen. Ingen som har noen ideer om hva som kan være gale? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Opplever slik på min gamle Logitech mus. Men om jeg flytter på den så forsvinner det. Hva det kan være vet jeg ikke, kanskje det går an å renske den leseren på musen din som sikkert er optisk. Kanskje er det pga. kalibreringsfeil i musen også. Jeg aner egentlig ikke. Men det er nok ikke noe alvorlig som jeg kan se. Prøvd med en annen mus? Lenke til kommentar
Chas Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Tror jeg beskrev problemet ganske dårlig. Det er ikke musen som er problemet, det er som om piltasten på tastaturet blir holdt nede, som gjør at PCen blir totalt ubrukelig. Det har skjedd fire ganger nå, og det ville være en katastrofe om det skjer når jeg ikke har lagret arbeidet jeg jobber med. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Prøv å rensk tastaturet ditt Lenke til kommentar
Chas Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du hadde giddet å lese innlegget, vil du se at jeg skrev at det ikke hjelper å koble fra tastaturet... i tillegg er det faktisk helt nytt. Så jeg har altså klart det å få et problem som ingen andre i verden har? Ikke dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå