lordpiet Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har nylig bygd meg ny maskin med ASUS P4S8X, som har spdif ut på kortet men ingen utgang bak. Det jeg lurte på var om jeg kan bruke SPDIF utgangen som fulgte med ASUS A7N266-VM som jeg nylig oppgraderte til i min sekundær maskin. Utgangen er av typen man setter i en PCI slot bak slik som ekstra com og usb porter. Det er jo ulike onboard lyd og chipset, men vil gjerne ha digital ut på hovedmaskinen... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvis den pluggen du plugger i hovedkortet passer så er det fritt frem. -KJ Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 pluggen trenger egentlig ikke å passe den heller.. bare finn ut hva de forskjellig pinsene er å kobl det sammen riktig.. tror det skal være en +5v, en gnd og en til signalet (spdig out).. du skal kunne finne dette i manualen hvis det ikke står på selve hk, hvis ikke kan du sende meg en mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå