Gå til innhold

The Neverending Story tråden! Les reglene først !

Jarmo

Anbefalte innlegg

"Hälvete!" sa Jarmo, som en godt voksen svenske. Han røsket til seg mobilen sin som lå på nattbordet og slo nummeret til Sandman, aka Zeromac.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... Sandman aka Zeromac aka Ole Lukkøye, som kom og var skikkelig pissed fordi Jarmo hadde kostet han jobben. Han puttet Jarmo i en sekk, knøt han igjen og kastet sekken i..

Lenke til kommentar

- Nei, jeg har en avtale, svarte Jarmo nølende. Svetten randt i panna hans, han kjente han ble varm i ryggen...

Bak han sto Fredrikrb og varmet seg på en varmelampe.

- Faen, da, kan man ikke nyte en sigarett uten å bli stempla som en komunist?, brølte han i ansiktet på dem. Høggern tok beina på nakken og trynte heftig. Jarmo var lurere og løp.

Lenke til kommentar

Etter femten mil begynnte jarmo å bli utslitt. Han satt seg ned i veikanten for å hvile litt mens han spilte New Super Mario Bros på sin supre Nintendo DS Light.

Fredrikrb kom løpende i en utrolig fart, og rappet DS'en rett utav henda på jarmo. "Hälvete", ropte jarmo igjen i det hodet hans holdt på å koke over.

Han fortsatte løpeturen, men denne gangen løp han etter noen, ikke fra.

Lenke til kommentar

Fredrikrb svingte inn i Kongens Gate. Han saknet opp, gikk bort til nr. 15 og banket på døra. "knock, knock, knock. Knock. Knock. Knockknock"

- Vegard, nå ser du til helvete og forteller meg hvordan jeg får siste stjernemynt på level 4-3!, ropte han inn i huset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...