tigerdip Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hepp ! Jeg installerte nettopp ett 6600gt. Når jeg starter opp hl2 gold coast så blir skjermen svart og lyden henger seg opp. Må restarte maskinen. Noen gode tips om hva som er galt ? Må kortet skrotes ? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Regner med du har nyeste drivere, osv? Sjekk at AA ikke står på...6600GT kan ikke ha AA og HDR på samtidig, og det er HDR på den banen.. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Først, har du koblet til "extern" strøm til kortet? Har du oppdatert driverne til nyeste versjon? (husk evt. å avinstallere gamle drivere før du legger inn nye) Har du patchet spillet til siste versjon? Sjekk alt dette først Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Regner med du har nyeste drivere, osv? Sjekk at AA ikke står på...6600GT kan ikke ha AA og HDR på samtidig, og det er HDR på den banen.. 6660435[/snapback] Driverne er nye ja. Skal prøve å slå av AA. Litt overrasket over at AA og HDR ikke fungerer sammen. Først, har du koblet til "extern" strøm til kortet? Har du oppdatert driverne til nyeste versjon? (husk evt. å avinstallere gamle drivere før du legger inn nye) Har du patchet spillet til siste versjon? Sjekk alt dette først 6660451[/snapback] Ja. Ja. Ja. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har 6600gt agp og kan kjøre hl2 med hdr og full AA helt fint! Kan ikke være no med det trur jeg Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Du har satt i strøm kontkten til skjermkortet? K Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Driverne er nye ja. Skal prøve å slå av AA. Litt overrasket over at AA og HDR ikke fungerer sammen. Ja, ikke sant... er ganske..kjipt, egentlig. Foreløpig er det kun ATI som støtter AA+HDR, men vet ikke om det er "bare å skru på begge" med ett ATI-kort eller om det er litt mikk-makk. (Noen som vet?) Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Driverne er nye ja. Skal prøve å slå av AA. Litt overrasket over at AA og HDR ikke fungerer sammen. Ja, ikke sant... er ganske..kjipt, egentlig. Foreløpig er det kun ATI som støtter AA+HDR, men vet ikke om det er "bare å skru på begge" med ett ATI-kort eller om det er litt mikk-makk. (Noen som vet?) 6665187[/snapback] Jeg har X1900xt på den ene maskinen min. Og man må visst kjøre en beta driver for å få AA + HDR Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Du har satt i strøm kontkten til skjermkortet?K 6664696[/snapback] Jepp. Prøvde å skru av AA men det hjalp ikke. Får svart skjerm rett etter at jeg har rukket å sjekke innstillingene i spillet. Jeg får altså opp menyen og ved første forsøk fikk jeg kjørt stresstesten i noen sekunder før det gikk til h*****e. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Du har satt i strøm kontkten til skjermkortet?K 6664696[/snapback] Jepp. Prøvde å skru av AA men det hjalp ikke. Får svart skjerm rett etter at jeg har rukket å sjekke innstillingene i spillet. Jeg får altså opp menyen og ved første forsøk fikk jeg kjørt stresstesten i noen sekunder før det gikk til h*****e. 6665466[/snapback] Funker andre spill? Lenke til kommentar
stormx Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Send det tilbake til butikken du kjøpte det hos. Jeg hadde akkurat samme problem med akkurat samme kortet, sendte det inn til mpx.no og fikk nytt ei uke etter ca. :-) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Funker andre spill? 6665515[/snapback] Testet KOTOR2, det kunne jeg spille litt, men det krasjet etter noen minutter. Kanskje et varmeproblem ? Send det tilbake til butikken du kjøpte det hos. Jeg hadde akkurat samme problem med akkurat samme kortet, sendte det inn til mpx.no og fikk nytt ei uke etter ca. :-) 6665542[/snapback] Det går nok i retur ja . Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ok OcMax. Retur høres ut som det beste ja.. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har hatt flere 6600GT kort som driver med det der. Virker som de har et problem med ustabilitet. Lenke til kommentar
Bugs. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har du prøvd med en eldre driver? Har Nvidia kort i 2 maskiner her et 6800gt og et 7800gt.Begge er veldig ustabile i spill med den siste driveren,så jeg har måttet gå tilbake til 81.98 driveren igjen. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Prøvde nettopp å reinstallere driverne, en runde med drivercleaner og så reinstall. Hjalp ingenting. Er det mulig å få 81.98 driveren fra nvidia fremdeles ? EDIT: fant dem. Endret 13. august 2006 av tigerdip Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Prøvde nettopp å reinstallere driverne, en runde med drivercleaner og så reinstall. Hjalp ingenting. Er det mulig å få 81.98 driveren fra nvidia fremdeles ? EDIT: fant dem. 6665860[/snapback] Hvis ikke gamle drivere hjelper deg så er det bare å sende inn kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå