Gå til innhold

nVidia 6600gt kræsjer

tigerdip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med du har nyeste drivere, osv?

Sjekk at AA ikke står på...6600GT kan ikke ha AA og HDR på samtidig, og det er HDR på den banen..

6660435[/snapback]

Driverne er nye ja. Skal prøve å slå av AA. Litt overrasket over at AA og HDR ikke fungerer sammen.

Først, har du koblet til "extern" strøm til kortet?

Har du oppdatert driverne til nyeste versjon? (husk evt. å avinstallere gamle drivere før du legger inn nye)

Har du patchet spillet til siste versjon?

Sjekk alt dette først  :thumbup:

6660451[/snapback]

Ja. Ja. Ja.

Lenke til kommentar
Driverne er nye ja. Skal prøve å slå av AA. Litt overrasket over at AA og HDR ikke fungerer sammen.

Ja, ikke sant... er ganske..kjipt, egentlig. Foreløpig er det kun ATI som støtter AA+HDR, men vet ikke om det er "bare å skru på begge" med ett ATI-kort eller om det er litt mikk-makk. (Noen som vet?)

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant... er ganske..kjipt, egentlig. Foreløpig er det kun ATI som støtter AA+HDR, men vet ikke om det er "bare å skru på begge" med ett ATI-kort eller om det er litt mikk-makk. (Noen som vet?)

6665187[/snapback]

Jeg har X1900xt på den ene maskinen min. Og man må visst kjøre en beta driver for å få AA + HDR :)

Lenke til kommentar
Du har satt i strøm kontkten til skjermkortet?

K

6664696[/snapback]

Jepp.

Prøvde å skru av AA men det hjalp ikke. Får svart skjerm rett etter at jeg har rukket å sjekke innstillingene i spillet. Jeg får altså opp menyen og ved første forsøk fikk jeg kjørt stresstesten i noen sekunder før det gikk til h*****e.

Lenke til kommentar
Du har satt i strøm kontkten til skjermkortet?

K

6664696[/snapback]

Jepp.

Prøvde å skru av AA men det hjalp ikke. Får svart skjerm rett etter at jeg har rukket å sjekke innstillingene i spillet. Jeg får altså opp menyen og ved første forsøk fikk jeg kjørt stresstesten i noen sekunder før det gikk til h*****e.

6665466[/snapback]

Funker andre spill?

Lenke til kommentar
Funker andre spill?

6665515[/snapback]

Testet KOTOR2, det kunne jeg spille litt, men det krasjet etter noen minutter. Kanskje et varmeproblem ?

Send det tilbake til butikken du kjøpte det hos.

Jeg hadde akkurat samme problem med akkurat samme kortet,

sendte det inn til mpx.no og fikk nytt ei uke etter ca. :-)

6665542[/snapback]

Det går nok i retur ja .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...