Wibla Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Da fikk jeg endelig i dag min nye, fine k610i i posten, dog i sølv, førsteinntrykket var bra, men når jeg fikk brukt den litt, så kom jeg over en stygg sak. Jeg får nemlig bare lagret EN melding i minnet på mobilen? WTF? Noen forslag til løsning, eller må jeg belage meg på en retur? Endret 12. august 2006 av Wibla Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hmm.. Det hørtes rart ut. Er alle innstillinger og sånt OK? Hvordan innstillinger skal man egentlig endre? Send en mail til SE-support og spør om det er noen innstillinger du må endre eller om du må returnerne den. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Hmm.. Det hørtes rart ut. Er alle innstillinger og sånt OK?Hvordan innstillinger skal man egentlig endre? Send en mail til SE-support og spør om det er noen innstillinger du må endre eller om du må returnerne den. 6660577[/snapback] Jeg kan ikke finne noen innstillinger å endre faktisk, kikka igjennom manualen og googla og sånt også, uten noe resultat.. så nå bruker jeg vyke java (gratis) for å sende, og flytter ting over i sim med en gang jeg får melding.. så det går på et vis, men selv min gamle T630 hadde plass til 70ish meldinger, så her er det noe veldig feil... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det er VELDIG feil. Du bør gå til der du kjøpte den og forklare problemet ditt. De kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Det er VELDIG feil. Du bør gå til der du kjøpte den og forklare problemet ditt. De kan hjelpe deg. 6661592[/snapback] jepp.. handla hos gsm.no .. de er jo lokalisert i bergen ifølge nettsiden, så får ta en telefon til de på mandag Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Her flyr sms'ene både ut og inn, uten noe problemer, kjøpte den torsdag, men har vel en 50-100 meldinger lagret iallefall. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Her flyr sms'ene både ut og inn, uten noe problemer, kjøpte den torsdag, men har vel en 50-100 meldinger lagret iallefall. 6661889[/snapback] Etter å ha lagt inn MyPhoneExplorer så kom det opp med 999 lagra og 1 ledig, så tenkte jeg.. what the hell, full reset.. det funka. bare prøvd innstillingsreset før, uten hell... så nå funker den utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå