Gå til innhold

Kjøleribba på Z-5500 blir VARM! Veldig varm.

Anbefalte innlegg

På mitt Logitech Z-5500 "anlegg" har jeg noe jeg mener er et problem. Når jeg har spilt konstant musikk i rundt kanskje en time så blir ribba så dæsken varm, jeg kan ta på den i kanskje 3 sek før det blir for varmt.

Har spilt middelslav musikk nå i 20 min å kjenner den begynner å varme.

Temeraturen i rommet er normalt, kanskje litt kaldere også akkurat nå.

Burde jeg sende det inn til RMA sak? Kompisen min har samma "anlegg" å har absolutt ikke det problemet med ribba. Den er KALD.

Aner ikke om det er noe problem med spillinga at det er så varmt, men det skal jo ikke være sånn? :dontgetit: Vet jo at ribba skal kjøle med den blir jo så varm!

Hva burde jeg gjøre? Har et Creative SB Live" lydkort ellerno. Har ikke noe med saken å si men(tror jeg :p )

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, skal sende en mail jeg. Var ikke på komplett jeg kjøpte den da, var på shg.no :)

Andre problemet mitt er at jeg tror basselementet begynner å bli rimelig utspilt. Vrenger seg litt for lett :cry: Å jeg har ikke på fult nei, kan ikke si at den står på halvfult en gang :no:

Men får nå høre..

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar

For å være nøyaktig, sånn ca høy musikk i et sett på 1 time 15 min gjorde ribba såpass varm at den ribba av meg nesten fingra :dontgetit:

Å jeg som spilte i strekk 8 timer igår, kan ikke fatte at faktisk huset står enda :!:

Tenkte ikke på å kjenne på den, men kan tenke meg den var varm for musikken gikk i hele går kveld, på full styrke. :nei:

Lenke til kommentar

Kommer mye an på hva slags musikk du spiller da.

Hvis det er musikk med mye fraftig og dyp bass, så trekker det mer forsterkerkraft enn musikk med lite bass.

Når jeg spiller musikk med mye bass med mitt Z-5500 anlegg så blir ribba ganske varm.

Hvorfor skulle det være så rart at ribba blir varm forresten? Er ganske mange watt i omløp da. ;)

Lenke til kommentar
Kommer mye an på hva slags musikk du spiller da.

Hvis det er musikk med mye fraftig og dyp bass, så trekker det mer forsterkerkraft enn musikk med lite bass.

Når jeg spiller musikk med mye bass med mitt Z-5500 anlegg så blir ribba ganske varm.

Hvorfor skulle det være så rart at ribba blir varm forresten? Er ganske mange watt i omløp da. ;)

6669479[/snapback]

Ganske? Min blir heftig varm. Jeg og kompisen min testa hans i 30 min i forhold til mitt, var en forskjell på varmen ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...