Knebel Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Syntes PS3 er stilig, men den er i overkant stor. Er den like tung som den er stor blir det for mye syntes jeg. En konsoll kan sees, men den skal ikke "eie" hele rommet den står i.Skla jeg ha en venter jeg på "slim-utgaven". Ellers er det å diskutere smak og behag tøv. 6667105[/snapback] Steike, man skal jaggu høre mye.. TUNG?! Skal du gå rundt å dra på den du da? Eller har du et Ikea stereorack type anorektisk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Er vel snakk om 1 kg meir enn 360`en? Eg ser ikkje på vekt som noen avgjørende faktor egentlig, da den skal stå ganske så mye i ro Det er heller den ravende formn til PS3 som skremmer meg vekk i fra det designet. EDIT: Men eg vil tro PS3 vil stå litt meire stødig enn 360`en da den er litt tjukkere,kan jo vere greitt for enkelte om den står på utsatte steder Endret 13. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er vel snakk om 1 kg meir enn 360`en? Eg ser ikkje på vekt som noen avgjørende faktor egentlig, da den skal stå ganske så mye i ro Det er heller den ravende formn til PS3 som skremmer meg vekk i fra det designet. EDIT: Men eg vil tro PS3 vil stå litt meire stødig enn 360`en da den er litt tjukkere,kan jo vere greitt for enkelte om den står på utsatte steder 6667312[/snapback] Det er en fordel med litt vekt også. Bør ikke være slik at du skubber konsollen vekk når du prøver å skubbe ei DVD plate inn i slotten! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Skjønner ikke at noen kan si at PS3 ligner på en grill! Ser ingen likhet her: INGEN likhet mellom sånn grill vi har og PS3 hvertfall. PS3 er nydelig Endret 13. august 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ser ut som en liten hyttegrill enkli ^^ Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Skjønner ikke at noen kan si at PS3 ligner på en grill!Ser ingen likhet her: INGEN likhet mellom sånn grill vi har og PS3 hvertfall. PS3 er nydelig 6667450[/snapback] Ser du ikke den slående likheten? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Viss du ser veldig godt etter så ligner den på en liten grill faktisk... Toppen av en som ett lokk eller noe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Litt vekt bidrar klart til det at konsollen står stødig, spesielt når den står vertikalt, og dette er da bare eit pluss syns eg Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Viss du ser veldig godt etter så ligner den på en liten grill faktisk... Toppen av en som ett lokk eller noe 6667700[/snapback] ....Kan dere ikke stikke inn og kikke på de første sidene? Grillgreia er oppbrukt.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ser mer ut som en brødboks egentlig, hehe. On a more serious note: Utseendet på en konsoll har ingenting å si når jeg kjøper en. Det er først og fremst spill selvsagt. Jeg har nok av plass Blir muligens litt trangt dog når det skal stå 6 konsoller på et rom...Fjerner vel GC'en og PS2en etterhvert Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Viss du ser veldig godt etter så ligner den på en liten grill faktisk... Toppen av en som ett lokk eller noe 6667700[/snapback] ....Kan dere ikke stikke inn og kikke på de første sidene? Grillgreia er oppbrukt.. 6667716[/snapback] Vet det er oppbrukt men den slutter ikkkje ligne fordet! Men alt i alt er det spillene som har noe å si for konsollen pleier jo å stå under tv`en eller noe Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Personlig syntes jeg Wee ser flottest ut, pga. dens firkantede design. Pga. dette likte jeg klart best PS2 i foregående generasjon. Angående det med fanboys, så er det virkelig IKKE vanskelig å se at feks. asia_hills er en PS-fanboy.. Å prestere å snakke om xbox 360s "bøgga cdrom" når han egentlig prøver å forklare hvorfor han ikke liker xbox sitt design? Eller å klage på at wee ser skeiv ut? Jaja, no offence, men liker ikke fanboys. 6666146[/snapback] cdrom bøgget ER en designfeil da ditt nek, på noen boxer går ikke drevet automatisk inn når man trykker eject knappen, da må man må gjøre det manuelt... utrolig irriterende edit: "Men han må jo komme med bedre argumenter enn at CD-rommen er "bøgga" når det gjelder utseende." når det gjelder utseendet på dvd-drevet så syntes jeg chromen på premium versjonen ser ut som sølvfarget plastikk, skikkelig "billig" touch all over Endret 14. august 2006 av asia_hills Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 føler litt at xbox er den løslupne jenta i klassen som du kan få deg med for en babb på hjørnet, mens ps3 er hun fine dama i klassen over deg som du glatt hadde spandert på både middag og dessert hun fine dama krever mere tid og innsats, men jammen for du igjen for det og 6665393[/snapback] Hahaha! sier vel egentlig mer om deg når du sammenligner konsoller med damer... Menne.. greit det... kan leke jeg jomfru jeg også! Da syns jeg nå heller x360 er hun litt yngre nye fine dama som er ganske billig å enkel å ha det morro med.. PS3 er hun små lubbende dama som har gått i klassen din i alle år å trur hun er både bedre og smartere enn deg, men gir deg vel egentlig akkurat samme morro'a bare til en mye høyere pris... Uansett, med begge to veit du at det ikke holder i mer enn noen år før noe nytt og mye bedre dukker opp! Spørs bare hvor mye penger du liker å kaste bort på noe som ikke varer! 6667140[/snapback] ingenting varer evig... spørsmålet er vel hvor gøy man kan ha det, mens man har det og minnene har du jo med deg for alltid Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Min konklusjon: Wii Ser ut som et leketøy men også ganske pent et. fine detaljer, men blir som sagt før: Litt "ipod'ish".....Skal ikke ha den så bryr meg ikke om hvordan den ser ut i forhold til rommet.. Xbox 360: Likte designet i starten når jeg hadde kjøpt den men etter å ha sett den i forhold til Ps3 og Wii så er den direkte kjedelig og tam i fargen. Ps3: Min favoritt når det gjelder designet. Selv om størrelsen er stor så er den slående vakker og den ser rett og slett kraftig ut! Den tror jeg kommer til å ta seg bra ut foran/Under TV'en og står i stil med det andre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Selv synes jeg klar Wii slår alt av konnkuranse her! Wii er jo bare nydeligheten selv! Det blå LED-lyset i Disk-ingangen piffer opp designet på en god måe og får konsollen til å se ekstra high tech ut. Den blanke lakken tilfører konsollen så evig mye, og det at den faktisk er firkantent gjør at den fint kan ligge sammen med resten av hifi-utstyret ditt uten å ødelegge hele det gode intrykket! Lenke til kommentar
freke Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fra topp til bunn designmessig: 1. WII 2: 360 3: PS3 Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fra topp til bunn designmessig:1. WII 2: 360 3: PS3 Ferdig arbeid. 6671893[/snapback] enig sony fortsetter å stjele, bare se her Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): og så ser du her Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): :!: :!: :!: ser dere skriften? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fra topp til bunn designmessig:1. WII 2: 360 3: PS3 Ferdig arbeid. 6671893[/snapback] enig sony fortsetter å stjele, bare se her Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): og så ser du her Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): :!: :!: :!: ser dere skriften? 6674263[/snapback] Nå er det Sony som har rettighetene til Spiderman-filmene, så de har nok rett til å bruke den fonten akkurat som de selv vil Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg liker PS3 designet. Ok den er litt stor. Det som jeg lurer på er utifra de bildene så har det blitt hvitt/grått på DVD-delen. Skal den bli sånn? Eller blir den helt svart/helt sølv? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nå er det Sony som har rettighetene til Spiderman-filmene, så de har nok rett til å bruke den fonten akkurat som de selv vil 6674302[/snapback] Vel, det er forferdelig uorginalt uansett. Et billion dollar company burde ikke ha problem med å finne noen artists til å lage en font. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå