Gå til innhold

PS3 og XB360 side ved side

Hagforce

Anbefalte innlegg

Det at wii ser penere ut er subjektivt. For meg ser den kjip ut, og et forsøk på å hive seg på iPod hypen med enkelt plastikkdesign.

Sååå... Asia_hills liker designet til PS3, derfor er han en fanboy? Og fordi han er en fanboy, bryr han seg egentlig ikke om hvordan konsollen ser ut?

Slutt å hyle på fanboy hver gang noen sier noe positivt om PS3. Det er temmelig tynnslitt det der (selv om du slenger på en humor kommentar)..

6665222[/snapback]

Har du sett noen av postene til asia_hills? Han er fanboy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det at wii ser penere ut er subjektivt. For meg ser den kjip ut, og et forsøk på å hive seg på iPod hypen med enkelt plastikkdesign.

Sååå... Asia_hills liker designet til PS3, derfor er han en fanboy? Og fordi han er en fanboy, bryr han seg egentlig ikke om hvordan konsollen ser ut?

Slutt å hyle på fanboy hver gang noen sier noe positivt om PS3. Det er temmelig tynnslitt det der (selv om du slenger på en humor kommentar)..

6665222[/snapback]

6665405[/snapback]

Jeg vet at du spurte Fhj, men jeg svarer selv også jeg.

Jeg pleier ikke sjekke gjennom hver enkelt brukers tidligere poster til enhver tid nei. Finner det ikke nødvendig å grave for å dømme folk etter hva de tidligere har skrevet i andre diskusjoner.

Dessuten er det flere "fanboys" her. :roll:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke PS3 og Xbox360 være mer firekantet som resten av hifi stasjet? TVen er jo firekanten, forsterkern er firekantet, dvd spilleren er firekantet og alle høytalerene har også 4 kanter med ganske rette linjer i mellom.

Hører sikkert ganske kjedelig ut men jeg tror en svart Wii hadde tatt seg mye bedre ut sammens med det svarte Harman Kardon stasjet.

Synest dem kunne laget noe som passet litt bedre til en standard tv benk, kanskje jeg burde lete frem min gamle NES og lakkere den svart :p

Men er jo ikke gale å tenke litt annerledes heller. :innocent:

Ser ikke på størrelsen til PS3 og Xbox som et problem (så lenge dem ikke er for stor for TV benken/rack), heller at dem er for runde.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

6665222[/snapback]

6665405[/snapback]

hva er du da? troll?

syns du bare basher folk hele tiden uten noe egentlig intressant å si..

hadde vært intr. å gå gjennom tidligere postene dine for å se hvor mange ganger du har beskyldt noen for å være fanboy.

sikkert mange ganger tipper jeg, men nå gidder jeg ikke se igjennom gamle postene dine da, da det egentlig ikke opptar meg noe særlig fra eller til

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar

6665222[/snapback]

6665405[/snapback]

Den første som roper fanboy i en diskusjon har tapt!

FHJ's rule no.1.

Jeg er forøvrig tilbøyelig til å benytte samme stempelet på deg.. Men jeg gjør det ikke av prinsipp :)

Lenke til kommentar

Smak og behag. Men de som klaget på at den originale Xbox var en stor klump må jo få sjokk når de ser PS3.

Jeg foretrekker X360 designet da den er enkel og lite "skrikende". Synes PS3 blir for fremtredende på samme måte som Xbox var håpløst lite smidig.

Er virkelig PSU'en intern? Da hadde jeg foretrukket å ha en ekstern en slik at selve konsollen kunne ha blitt mindre. Lettere å gjemme bort en PSU.

Liker at den er svart og blank, men er ikke så stor fan av den delen der blu-ray spilleren sitter. Hadde foretrukket at hele toppen var avrundet. Jeg hadde i utgangspunktet tentk å vente med å kjøpe en PS3 til den hadde fallt i pris, men vurderer om jeg skal vente til det kommer et nytt design ala PS2 slim også. Men tviler vel på om jeg klarer å vente så lenge :) Blir nok en PS3 etter jul samme hvordan den ser ut og hvor mye den koster dessverre.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke PS3 og Xbox360 være mer firekantet som resten av hifi stasjet?

6665617[/snapback]

Sannsynligvis fordi det er mere effektivt å hindre folk fra å sette videospillere, ovner, o.l. oppå dem, enn å skrive det i manualen som ingen leser før det er forseint.

Viften får sikkert nok arbeid uansett. :)

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg PS3 er lekker. I begynnelsen syns jeg den så ut som et vaffeljern, men nå blir den lekrere og lekrere for hver gang jeg ser den.

Selvsagt skal jeg ha den i sort i 60 gig utgaven. Det hadde nesten vært verd den ekstra tusenlappen kun for å få den lekre sølvlinjen nedover den :love:

Joda, PS3 er stor, men er det ikke noe som heter; "The bigger, the better" :!:

Wii er liten og søt, og det blå lyset nedover siden smeltet meg nesten. Uten tvil den av nestegenerasjons konsoller som tar seg best ut. Som mottiltak til det jeg nevnet om størrelsen over, så er det noe som heter; "Størrelsen betyr ikke noe. Det som gjelder er hvordan man bruker den" ;)

360 virket stilig i begynnelsen, men syns ikke den ser så bra ut lenger. De hadde forbedret mye med andre farger.. Men så elsker jeg utseende på kontrollene :)

Dette var min mening.

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg Wee ser flottest ut, pga. dens firkantede design. Pga. dette likte jeg klart best PS2 i foregående generasjon.

Angående det med fanboys, så er det virkelig IKKE vanskelig å se at feks. asia_hills er en PS-fanboy..

Å prestere å snakke om xbox 360s "bøgga cdrom" når han egentlig prøver å forklare hvorfor han ikke liker xbox sitt design?

Eller å klage på at wee ser skeiv ut? Jaja, no offence, men liker ikke fanboys.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg Wee ser flottest ut, pga. dens firkantede design. Pga. dette likte jeg klart best PS2 i foregående generasjon.

Angående det med fanboys, så er det virkelig IKKE vanskelig å se at feks. asia_hills er en PS-fanboy..

Å prestere å snakke om xbox 360s "bøgga cdrom" når han egentlig prøver å forklare hvorfor han ikke liker xbox sitt design?

Eller å klage på at wee ser skeiv ut? Jaja, no offence, men liker ikke fanboys.

6666146[/snapback]

'

Må dere gi dere.. Har ikke fanboyer rett til å skrive hva de synes er pent eller ikke? Det er det tråden handler om, så get your asses on topic og slutt å remje på dette fanboy tullet.

Det er stort sett fanboys som kaller andre fanboys for fanboys..

Slutt å preike tull og se om ikke dere kan klare å finne ordet argumentere i ordboka. Det er som regel mangel på evnen til å kunne argumentere som frembringer disse fanboy krangelene.

Jeg har benyttet uttrykket Fanboy som nedsettende et par ganger selv, men har etterhvert lært at Fanboy er et begrep BARN tyr til når ikke de ikke klarer å argumentere lenger.

Lenke til kommentar

Synes PS3 ser ut som en 80`talls forsterker fra B&O!

Xbox360 synes jeg ser veldig bra ut, peneste konsollen som er kommet ut, litt retro, litt ipod, svært sexy!

WII, ser aller best ut, og kommer til å være den peneste konsollen ever når den kommer ut!

Lenke til kommentar
Må dere gi dere.. Har ikke fanboyer rett til å skrive hva de synes er pent eller ikke? Det er det tråden handler om, så get your asses on topic og slutt å remje på dette fanboy tullet.

Det er stort sett fanboys som kaller andre fanboys for fanboys..

Slutt å preike tull og se om ikke dere kan klare å finne ordet argumentere i ordboka. Det er som regel mangel på evnen til å kunne argumentere som frembringer disse fanboy krangelene.

Jeg har benyttet uttrykket Fanboy som nedsettende et par ganger selv, men har etterhvert lært at Fanboy er et begrep BARN tyr til når ikke de ikke klarer å argumentere lenger.

6666221[/snapback]

Men han må jo komme med bedre argumenter enn at CD-rommen er "bøgga" når det gjelder utseende.

Personlig synes jeg at fargen på 360 er litt lys, men dette kan jo fikses med Black Knight, som gjør at den ser bra ut, formen er det ingenting å si på. Kontrolleren er nydelig.

PS3 har fin farge, både som hvit og sort, sølv blir litt bling... men formen gjør den litt for vaffeljern, den ser temmelig stilren ut, men det er noe som ikke klaffer helt.

Bra de byttet ut banan-boomerangen med DualShock uten Shock.

Wii er fin, den kommer i mange farger og det blå lyset rundt disk-driven er nydelig, men den er litt skeiv i utseendet, selv om dette også kan være positivt.

Den er liten å nett og plager deg ikke ved siden av TV-en, den gjør at TV-en ser bedre ut. Kontrolleren er nyskapende, men jeg lurer på om det krever litt tilvenning for å føle seg komfortabel med den.

Det er mitt syn, ingen av dem er direkte stygge, og Xbox 1 vil fremdeles være den mest grusomme konsollen som finnes. Rent bortifra NES som ikke var så herlig den heller...

Lenke til kommentar
Det er mitt syn, ingen av dem er direkte stygge, og Xbox 1 vil fremdeles være den mest grusomme konsollen som finnes. Rent bortifra NES som ikke var så herlig den heller...

6666299[/snapback]

Jeg synest NES var ganske stilren. Bare se på SNES, N64, Sega og kanskje til og med PSone, ikke akuratt pene er de vel? Fargene på NES kunne kanskje vært litt bedre men allt var jo stort sett grått på den tiden. :p

Edit: Tror jeg har sett på bilder at Wii er helt firkantet, ikke skråstillt slik som på bildet over. Den står på en slags sokkel som er avtakbar.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Hehe her må jeg faktisk få lov til å forsvare Asia litt. Han sier bare enkelt og greit sin mening, alle kan ikke ha en "rett" mening. Fortsetter du slik Asia så tror jeg at jeg kanskje kan få litt mer respekt for deg ;)

On-Topic:

Er helt fornøyd med X360 (enda bedre svartsaken som ødelegger garantien) sitt design og syns det er godt og gjennomført, men jeg må ærlig innrømme at jeg liker PS3 eller black wii best her :) Jeg har en ting for skinnende overflater. *Shiny thing, must touch*

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar

Slik tilbakemeldig er mye bedre enn å bare slenge ut lolz å og korte ubegrunnede setninger :thumbup:

Men ja, det eg liker mye bedre med PS3 er at man bare putter discen inn der den skal vere,ingen luke slik som på 360`en. Så slipper man å bekymre seg for å knekke noe også :wee: Har også troen på at mindre vibrasjoner oppstår med denne løsningen :)

EDIT: Dersom folk unnlater å mase om hardware,spill etc og holder seg til designet kan faktisk denne tråden ha ein mulighet til å overleve.

Så da ynskylder eg meg for å ha mast om disc-drevet til begge konsollene :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Syntes PS3 er stilig, men den er i overkant stor. Er den like tung som den er stor blir det for mye syntes jeg. En konsoll kan sees, men den skal ikke "eie" hele rommet den står i.

Skla jeg ha en venter jeg på "slim-utgaven".

Ellers er det å diskutere smak og behag tøv.

Lenke til kommentar

føler litt at xbox er den løslupne jenta i klassen som du kan få deg med for en babb på hjørnet, mens ps3 er hun fine dama i klassen over deg som du glatt hadde spandert på både middag og dessert

hun fine dama krever mere tid og innsats, men jammen for du igjen for det og ;)

6665393[/snapback]

Hahaha! sier vel egentlig mer om deg når du sammenligner konsoller med damer... :p

Menne.. greit det... kan leke jeg jomfru jeg også! :innocent:

Da syns jeg nå heller x360 er hun litt yngre nye fine dama som er ganske billig å enkel å ha det morro med..

PS3 er hun små lubbende dama som har gått i klassen din i alle år å trur hun er både bedre og smartere enn deg, men gir deg vel egentlig akkurat samme morro'a bare til en mye høyere pris...

Uansett, med begge to veit du at det ikke holder i mer enn noen år før noe nytt og mye bedre dukker opp! Spørs bare hvor mye penger du liker å kaste bort på noe som ikke varer! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...