Knebel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det blå lyset på Wii gjør at designet oppnår det lille ekstra 6663018[/snapback] Blålyset og svart har de kvartet fra PS2.. Nintendo altså Stjeler som ravner Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har en 360, men må si at wii er den fineste ja.... Den sorte 360en var sexy dog Mellom 360 og ps3 mener jeg 360en kommer best ut, får liksom ikke tak på ps3en, alt for mange linjer i hytt og pine. Men det er imponerende dersom de har integrert PSU og den blir stillegående... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Det blå lyset på Wii gjør at designet oppnår det lille ekstra 6663018[/snapback] Blålyset og svart har de kvartet fra PS2.. Nintendo altså Stjeler som ravner 6663055[/snapback] Men så vil Wii vere å finne i flere farger, og har enda meir dominerende bruk av det blåemlyset. Ergo videreutvikling Det er absolutt eit pluss med innebygd PSU, sån kabelmessig. Men eg er spennt på varmeutvikling/støy på PS3 altså. Endret 12. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 He he zeph Er det bildet laget med målestokk fra Sony Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Ahh sjekk den blanke og skinnende overflaten på PS3 !! Herregud jeg må ha en NÅ ! Synd at ikke den hvite utgaven kommer ut med engang. Jeg har litt fetisj for hvite og cleane farger. Det er litt mer Sci-Fi det 6662327[/snapback] Ikke annet å vente fra deg... Tingen ser ut som en grill. OBH Nordica Pizza etellerannet! 6662385[/snapback] PS3 ligner ikke mer på en grill enn en PS2 ligner på en vifteovn, og en GC ligner på en matboks. N64 og SNES ligner dessuten på makkuleringsmaskiner. Endret 12. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 PS3 ligner ikke mer på en grill enn en PS2 ligner på en vifteovn, og en GC ligner på en matboks. 6663095[/snapback] Eller Xbox 360 er en blåkopi av en Dell GX150 Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vell.. PS3`en var skinnende men og pen men foretrekker X360`en Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg foretrekker konsollene i hvitt. Om jeg får tak i alle 3 skal de alle være i hvitt! Thumbs up for hvitt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Aaaaaand we have a WINNER! 6663053[/snapback] Xbox360 har mye større plater enn alle andre så den må være vinneren i følge det bildet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Aaaaaand we have a WINNER! 6663053[/snapback] Xbox360 har mye større plater enn alle andre så den må være vinneren i følge det bildet? 6664750[/snapback] Tenkte akkurat det samme selv. :!: Det bildet var noe misvisende ja. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Wii i svart er det lite som slår designmessig. Lekker og liten. PS3 kommer på en andreplass. 360 kommer sist, men det uansett ett stort fremskritt Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Kan ikke forstå at dere ikke synes PS3 er flottere enn 360. Kjempeflott at Sony har tenkt på oss med estetisk sans, og derfor bygger PS3'en større enn 360'en, slik at folk kan gjemme bort den stygge billige hvite plastdingsen bak PS3'en som på illustrasjonene, hvor vi slipper å se på den. Endret 13. august 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 ps3.. sort med chrom er saken må få lov å si at ps3 virkelig står ut blant de 3 konsollene designmessig virkelig i en klasse for seg selv. når man ser konsollene foran seg så skjønner man hva kutaragi mente med "it's nonsense to compare the charge for dinner at the company cafeteria with dinner at a fine restaurant." detaljene er virkelig lekre og man får følelsen av at dette er godt tenkt ut og gjennomført xbox's fæle grønne og eggehvite fargeskjema syns jeg bare ser stygt ut, virker som designteamet hos MS sliter fælt. wii en er ikke aktuell for meg med mindre det kommer noen "out of this world exclusives" men det gjør det jo alltid så de blir nok Pee-Wee på meg roflolzor Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 En olivengrønn Wii er helt klart den peneste Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) ps3.. sort med chrom er saken må få lov å si at ps3 virkelig står ut blant de 3 konsollene designmessig virkelig i en klasse for seg selv. når man ser konsollene foran seg så skjønner man hva kutaragi mente med "it's nonsense to compare the charge for dinner at the company cafeteria with dinner at a fine restaurant." Men Wii er fremdeles penere enn PS3, fanboys er noe ala "Shallow Hal" (Shallow Hal er en film) som ser noe stygt og stort som en fin og slank supermodell *fornøyd med humoristisk forklaring*. Endret 13. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 xbox's fæle grønne og eggehvite fargeskjema syns jeg bare ser stygt ut, virker som designteamet hos MS sliter fælt. 6664899[/snapback] Forklar? Du meiner den lille grønne ringen framme ødelegger alt av design Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 ps3.. sort med chrom er saken må få lov å si at ps3 virkelig står ut blant de 3 konsollene designmessig virkelig i en klasse for seg selv. når man ser konsollene foran seg så skjønner man hva kutaragi mente med "it's nonsense to compare the charge for dinner at the company cafeteria with dinner at a fine restaurant." Men Wii er fremdeles penere enn PS3, fanboys er noe ala "Shallow Hal" (Shallow Hal er en film) som ser noe stygt og stort som en fin og slank supermodell *fornøyd med humoristisk forklaring*. 6665134[/snapback] Det at wii ser penere ut er subjektivt. For meg ser den kjip ut, og et forsøk på å hive seg på iPod hypen med enkelt plastikkdesign. Sååå... Asia_hills liker designet til PS3, derfor er han en fanboy? Og fordi han er en fanboy, bryr han seg egentlig ikke om hvordan konsollen ser ut? Slutt å hyle på fanboy hver gang noen sier noe positivt om PS3. Det er temmelig tynnslitt det der (selv om du slenger på en humor kommentar).. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kan ikke forstå at dere ikke synes PS3 er flottere enn 360. Kjempeflott at Sony har tenkt på oss med estetisk sans, og derfor bygger PS3'en større enn 360'en, slik at folk kan gjemme bort den stygge billige hvite plastdingsen bak PS3'en som på illustrasjonene, hvor vi slipper å se på den. 6664896[/snapback] Kan sikkert få et svart skjørt under som kan dekke over 360'en Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) ærlig talt nå.. liker ikke formen på wii'en.. ( :!: ) hvorfor står den skevt på den greia? får konsollen til å se skeiv ut.. :S er det mulig å ikke bruke det "underlaget" slik at den blir symmetrisk firkantet? "En olivengrønn Wii er helt klart den peneste smile.gif" hvis man er blomster finn, ja en sort en hadde jo matchet tven og resten av stua da forklaring mala: bare føler at xbox360 er dårlig designa, den ekstra klumpen på strømuttaket, disctray som bøgger seg, generelt bøgga HW/SW osv. osv. man får litt følelsen av at den er satt sammen i all hast. dette gjenspeiler seg på det ytre og (jeg mener, innoverbøyd case, hvor dumt er ikke det?) også har vi jo de "lukene" som skal beskytte usb portene som liksom skal være så smart men som for boxen til å se skikkelig plastikkbillig ut... særlig når du vipper litt på lukene lolz føler litt at xbox er den løslupne jenta i klassen som du kan få deg med for en babb på hjørnet, mens ps3 er hun fine dama i klassen over deg som du glatt hadde spandert på både middag og dessert hun fine dama krever mere tid og innsats, men jammen for du igjen for det og edit: og ja, jeg blir kvalm av det grelle grønne lyset foran på boxen mala, ser ut som en leke, men lyset er ingenting i forhold til konserten dvd-drevet holder Endret 13. august 2006 av asia_hills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå