Kovalev Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Og Xbox er ikke lenger den største konsollen noensinne.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er enig i at Sony ikkje holder samme kvalitet på design som med sin PS2, og ja PS3 har likheter med ein grill. Men eg har tro på at eg vil like PS3 sitt design bedre om eg bare får sett konsollen med mine egne auger Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Steike, MS har stjælt designet til 360'en fra Dell.. Se selv -Tenk på en svart Xbox 360: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Det er forøvrig mange griller som hadde egnet seg bra som spillemaskiner. Mange er jo rett og slett lekre i design: George Foreman's griller: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og tilslutt, her har vi silver versjonen som silver PS3 er STERKT influert av: Endret 12. august 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Dæven! Den Del tingen var artig lik da!! WTF!! H4xx Men ja, ang PS3 grillen. Det finnes faktisk ein ekte grill som er istenkelig lik PS3, det er ein slik stor ein. Finner seff. ikkje bildet no. Og eg kan nesten garantere at den Kuturagi grillen kommer til å bli linket til i denne tråden :!: Endret 12. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dæven! Den Del tingen var artig lik da!! WTF!! H4xx Men ja, ang PS3 grillen. Det finnes faktisk ein ekte grill som er istenkelig lik PS3, det er ein slik stor ein. Finner seff. ikkje bildet no. Og eg kan nesten garantere at den Kuturagi grillen kommer til å bli linket til i denne tråden :!: 6662838[/snapback] Er det den jeg la inn over? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Steike, MS har stjælt designet til 360'en fra Dell.. Se selv -Tenk på en svart Xbox 360: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6662688[/snapback] Hvem kom med designet først? Linkz Plz! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Gratulerer, eg er synsk!! Fhj; Nei den eg sikter til har same buede form som kviler på ein "disk" Altså ein grill av den større typen, nesten skummelt likt. Uansett, MS har ihvertfall lært av sin første xbox. Den er vel alle enig i at var litt i drøyeste laget?` Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) :!: 6662857[/snapback] Ken Kutaragi Grirr King Deruxe! Endret 12. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Uansett, MS har ihvertfall lært av sin første xbox. Den er vel alle enig i at var litt i drøyeste laget?` 6662878[/snapback] Den styggeste konsollen i manns minne. Jeg har prøvd å skjule den greia der på en million måter. Ikke f. Men jeg bruker den fremdeles til mediasenter, så nå stapper jeg den inn i en alu kasse Samme med PS2 og en Dreambox. Får lage en worklogg når jeg gidder.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Eg føler tråden enda holder "yskyldig humor" tonen, skal vi la den bestå videre folkens? JA den var horribel av form, det samme med den første kontrolerns. Tror stikkordet til MS her var : "Think BIG" Men PS2 var da ikkje så aller verst egentlig sånn sett når den kom, men Slim er som sagt klart mye herligere av form enn storebror :wub: Blir så godt å få den i hus sammen med ein rekke herlige PS2 titler! Endret 12. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Steike, MS har stjælt designet til 360'en fra Dell.. Se selv -Tenk på en svart Xbox 360: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6662688[/snapback] Hvem kom med designet først? Linkz Plz! 6662846[/snapback] Du får kikke på Dell sine sider. Vi har hatt den maskina på jobben ihvertfall i to år.. Den er forøvrig erstattet med en ny og penere versjon.. <<< Les og LÆR av Dell, Microsoft Edit: Jeg har kikket litt på Dells sider, men siden gx150 som den heter er gått ut av produksjon, finner jeg ikke så mye annet enn noen spor inne på teknisk kundeservice. Der finnes det artikkler angående gx150 som er datert 2001. Så beklager Bill, jeg tror nok designerene dine har snytt deg.. De har bare kikket rett under LCD skjermen sin.. Endret 12. august 2006 av Fhj Lenke til kommentar
kesse Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Selvom jeg er en stolt eier av en 360 så må jeg innrømme at jeg syntes PS3 er MYE penere. 360 er rett og slett stygg... Grusom farge også er den matt i tillegg. Men verken PS3 eller 360 kan måle seg med Wiiiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Matt farge? Min er da kvit som skjegget til nissen sjøl Dette forutsette at nissen er nydusjet,og ikkje ha skjegget fyllt av julepils Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Selvom jeg er en stolt eier av en 360 så må jeg innrømme at jeg syntes PS3 er MYE penere. 360 er rett og slett stygg... Grusom farge også er den matt i tillegg. Men verken PS3 eller 360 kan måle seg med Wiiiiiiiiiiiiiiiii 6662967[/snapback] Xbox har jo faceplates og lignende, selv om den er sørpe grusom. PS3 er grusom, men kommer i mange farger. Svart Wii med det blå lyset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det blå lyset på Wii gjør at designet oppnår det lille ekstra Lenke til kommentar
kesse Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Matt farge? Min er da kvit som skjegget til nissen sjøl Dette forutsette at nissen er nydusjet,og ikkje ha skjegget fyllt av julepils 6662980[/snapback] Min er hvit den også. Men den er ikke blank! Sånn som PS3 og Wii er, syntes det er MYE stiligere. Det blå lyset gjør at Wii blir en soleklar vinner, pluss det elegante designet. Elsker det! Wii er faktisk en pyntegjenstand! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det er utvilsomt Wii som vinner designkonkurransen fra min side. Stående så er vel PS3 litt finere enn xboxen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Aaaaaand we have a WINNER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå