veluci Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 trenger en feet ringetone.. mp3 da.. noen som vet om noen sanger som funker bra til mobilen? takk for svar Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har Queen-seven seas of rythe. den funker fett for meg! digger starten på den sangen. Når man velger en sang som ringetone så må den jo neste ha en kanon start, siden du hører sjedent resten av sangen. Du tar telefonen. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 akkurat det jeg er på jakt etter.. er sant det.. må ha en kanon start sånn at det blir bra vettu;) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Bruker Japan Break Industries. Kung. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 AC/DC - Hard as a rock Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) hva med The Offspring - Americana Endret 13. august 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så bra bass som det er i mobilhøyttalere så blir det nok bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Motörhead - King of Kings eller The Game. Kingdom of the Worn fungerer også relativt fett. edit: Emperor - Curse You all Men har en kanonstart av dimensjoner!. Tror faktisk jeg skal bytte til den som ringetone selv. Har King of Kings at the moment. Endret 13. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Welcome to the jungle - Guns N'Roses Konge start da den de bruker før noen tippeligakamper.. i hvert fall lsk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Syns det er enklere med dance/trance melodier, greiere å kjenne igjen. masse gratis trance midis her: http://midi.johnsteenbergen.com/ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har faktisk 8th Commandment av Sonata Arctica. Ganske enkel å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det du trenger er: Salt'n Pepa - "Push it" Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 En sang kalt "The Chang Trio - North Korean Melody", brukt i en film, samt i Battlefield 2-videoen "Mine 2". Garantert ingen som har den, men jeg må fikse en ny snart. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Led Zeppelin - LA Drone (Fra How The West Was Won) (Introen på platen, bare Page som stryker gitaren med bue, samt publikumsrop.) Denne er perfekt. Den starter lavt og øker, den høres kul og ut og er rocka men ikke irriterende. Skjønner forøvrig ikke at folk vil ha yndlingssangene sine som ringetoner, man vil jo gå helt lei førstedelen av sangne og riffene... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Tool - Intermission. Er vanskelig å slå den. Smiler ALLTID når telefonen ringer. Endret 15. desember 2008 av Hyperio Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Led Zeppelin - LA Drone (Fra How The West Was Won)(Introen på platen, bare Page som stryker gitaren med bue, samt publikumsrop.) Denne er perfekt. Den starter lavt og øker, den høres kul og ut og er rocka men ikke irriterende. Skjønner forøvrig ikke at folk vil ha yndlingssangene sine som ringetoner, man vil jo gå helt lei førstedelen av sangne og riffene... hvis du virkelig vil ødelegge en sang for deg selv, prøv å bruk den som alarm i noen uker. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Muse - Plug In Baby eller Suede - Animal Nitrate Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mudvayne - Under My Skin Rett på sak^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå