Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger litt hjelp ang.valg Internett leverandør

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp da jeg skal bytte internett leverandør.Har Bluecom i dag og betaler 549.- for en 4100/400 linge.(Det er max de kan levere på Telenor sitt utstyr).

Jeg ser at jeg kan få start.no sin 8000/600 linge til kr.465.-

Eller MTU Link sin 6500/640 til kr.448.-

Kan også få Freewave.no Adsl2+extra 12000/800 til kr.449.- men jeg kjenner ikke til Freewave, har prøvd og ringe de men der blir jeg bare informert om åpningstider og får velkommen igjen enda jeg ringer i åpningstiden.

Har også melt meg på at de skulle ringe meg men det ser ikke ut til at de vil ha kunder.

Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med noen av leverandørene så setter jeg pris på svar.

skal bytte nå når min bindingstid går ut den 2/9-06..

Lurte veldig på Freewave men det ser ikke ut som de vet hva suport er.

Endret av xtrail2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nextgentel da? Vurdert de?

6660212[/snapback]

Nei de har ikke eget utstyr i denne sentralen.

og de er dyrere deskal ha 498.- for Surf 6000- 6000/500..

Er det noen med erfaringer fra Start.no og MTU Link??

Endret av xtrail2
Lenke til kommentar

Dersom Bluecom ikke klarer å levere mer enn 4100/400 er det stor mulighet for at andre ikke kan levere noe særlig mer. I og med at andre leverandører også bruker Telenor sitt utstyr i stor grad.

Kan være lurt å sjekke dette grundig før bestilling. Kapaks kan være til hjelp, søk på forumet, så finner du hjelp.

Erfaringen min er at de fleste leverandører leverer brukbart helt til problemene kommer. Men har ikke erfaring med de to nevnte, dvs med unntak av at MTU Link var aktuell da jeg skiftet fra privat til bedriftsabb. Responsen der var for treg til at de var aktuelle.

Lenke til kommentar
Dersom Bluecom ikke klarer å levere mer enn 4100/400 er det stor mulighet for at andre ikke kan levere noe særlig mer. I og med at andre leverandører også bruker Telenor sitt utstyr i stor grad.

Kan være lurt å sjekke dette grundig før bestilling. Kapaks kan være til hjelp, søk på forumet, så finner du hjelp.

Erfaringen min er at de fleste leverandører leverer brukbart helt til problemene kommer. Men har ikke erfaring med de to nevnte, dvs med unntak av at MTU Link var aktuell da jeg skiftet fra privat til bedriftsabb. Responsen der var for treg til at de var aktuelle.

6665009[/snapback]

Takk for svar.

Har sjekket hvem som kan levere og hvor mye de kan levere og hvem som

bruker Telenor sitt utstyr så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...