Lassjus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Hei. Fikk se en liten reklamesnutt for et tvprogram som heter def. poetry. Syns den var ganske stilig, så tenkte å se om jeg kunne lage noe som liknet. <Last ned filen her> Ca 4 MB Har ikke den originale filen, så dere får bare si hva dere syns om min da. PS: Jeg ser selv noen småfeil i filmen. For eksempel buksen min i et av klippene. Hadde ellers ingen ting å formidle, så det er ikke så mye rart jeg gjør. Håper dere liker den. --Lassjus-- Endret 12. august 2006 av Lassjus Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Veldig stilig! Hvilket program bruker du til dette? Lenke til kommentar
Lassjus Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Bruker Combustion,hvis du kjenner til dette. Er et composite program. Man kan gjøre veldig mye rart der. Anbefales. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Stilig filmsnutt det der. Lenke til kommentar
Lassjus Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Tusen takk! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Testet programmet igår og idag, og forstod ikke så mye. Vet du om noen enkel guide til hvordan man kan få til filmeffekter i likhet med du har laget, eller andre kule effekter? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 veldig bra film, dette programmet skal prøves Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Creative Cow har nokre tutorials. Lenke til kommentar
Lassjus Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Takk for kommentarer. Du kan lese om det på cgtalk.com Lær deg hvordan man gjør bluescreen, også må man eksperimentere seg frem litt. Hvertfall sånn jeg lærte meg det. --Lassjus-- Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Stilig video Interessant program, skal sjekke det ut Woho! Inlegg 700! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Bruker Combustion,hvis du kjenner til dette. Er et composite program. Man kan gjøre veldig mye rart der. Anbefales. 6659785[/snapback] Er det freeware, og hvordan er det å jobbe i det? Lett å lære seg eller? Lenke til kommentar
Lassjus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Hei.. Grattis med nr 700 da. Nei er ikke freeware. Men kan laste ned 30 dagers try out her: Demoversjon Også finner du mange tutorials til combustion nedover siden her. Siden Også må du nesten bare bli kjent med programmet og prøve deg litt frem. Lassjus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå