Gå til innhold

27 lanseringstitler til Wii


Sponis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det stod lanseingsvinduet så kunne jeg vært enig.

 

Excite Truck

Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers

 

Er ikke bekreftet som en lanseringstittel. Ikke som jeg har hørt iallefall. Uansett er listen ganske variabel og fin.

 

Har lese noen rykter om at Metroid Prime Corruption kanskje ikke klarer å komme på lanseringsdagen, noe som har blitt trist for min del. Håper det ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Fin liste det der.

 

Men nå skal vi ta ting med en liten klype salt. Man må nok regne med at 10-15 av spillene på den listen der ikke kommer ut til launch, men blir utsatt til en senere dato, og for enkelte spill kanskje et helt år etter launch datoen. ;)

 

Alternativt kan det jo hende at alle spillene faktisk kommer ut til launch, men en del av dem kan da være veldig halvferdige og/eller relativt dårlige som andre har påpekt her.

 

Men klart, spill som Zelda: Twilight Princess, Metroid 3, Red Steel, Need for Speed og Rayman kommer temmelig sikkert ut til launch, og de vil nok bli meget bra. :)

 

 

Edit: Hmm, jeg trodde Super Mario Galaxy var en launch tittel. Litt dumt at det ikke rekker datoen, dette spillet kunne bidratt til å skape en skikkelig knall lineup for lanseringen.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...