Sponis Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 http://www.nintendolife.com/articles/2006/..._for_wii_launch Altså skal Wii ha 27 lanseringstitler, mot 360's 18(hvor 11 var sportsspill) og Playstation 3's 15. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Om det stod lanseingsvinduet så kunne jeg vært enig. Excite Truck Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers Er ikke bekreftet som en lanseringstittel. Ikke som jeg har hørt iallefall. Uansett er listen ganske variabel og fin. Har lese noen rykter om at Metroid Prime Corruption kanskje ikke klarer å komme på lanseringsdagen, noe som har blitt trist for min del. Håper det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det ser ut til at Nintendo har lært leksa siden fiasko lanseringen til GC ihvertfall. Å ha eit godt knippe utvlag av spel er utrolig viktig. OM disser er varierte nok er alt bare fryd og gammen Lenke til kommentar
MGL Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 The Legend of Zelda: Twilight Princess *gleder seg!* Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Om de kommer med zelda og metroid som lanseringstittler, ja da gjør dem det godt. Det tror jeg faktisk vil gjøre dem kan "vinne konsollkrigen" om de har de spillene i starten. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Var litt av kvar på den lista. Godt at vi kan få ein del å velje mellom. Men så spørs det jo kor mange av spela som faktisk er klare til lansering. Håper i alle fall at dei ikkje gir ut halvferdige spel. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) De har vel den svakeste maskinen med jeg tviler på at de taper Zelda men hvor er mario? Endret 12. august 2006 av MongoMan Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Fin liste det der. Men nå skal vi ta ting med en liten klype salt. Man må nok regne med at 10-15 av spillene på den listen der ikke kommer ut til launch, men blir utsatt til en senere dato, og for enkelte spill kanskje et helt år etter launch datoen. Alternativt kan det jo hende at alle spillene faktisk kommer ut til launch, men en del av dem kan da være veldig halvferdige og/eller relativt dårlige som andre har påpekt her. Men klart, spill som Zelda: Twilight Princess, Metroid 3, Red Steel, Need for Speed og Rayman kommer temmelig sikkert ut til launch, og de vil nok bli meget bra. Edit: Hmm, jeg trodde Super Mario Galaxy var en launch tittel. Litt dumt at det ikke rekker datoen, dette spillet kunne bidratt til å skape en skikkelig knall lineup for lanseringen. Endret 12. august 2006 av LioKaiser Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mario Galaxy kommer etter det Miyamoto håper innen 6 måneder etter lanseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå