hitokiri Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 E900 er telefonen for deg som likte Chocolate-konseptet, men forlanger mer krutt under panseret. Vi har kost med den følsomme koreaneren. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg kan ikke se konklusjon, kommer kun til en blank side. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg kan ikke se konklusjon, kommer kun til en blank side. 6659781[/snapback] samme her... Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Har selv denne telefonen og har hatt den i 1 måned. Synes dere er nådeløse i denne anmeldelsen. Jeg har absolutt ingen problemer med de trykkfølsomme knappene. Ja, det var et problem i begynnelsen, men som de fleste av oss lærer man av feilene vi gjør(tydligvis ikke alle). Jeg bruker telefonen til å ringe, sende sms, ta fylla bilder og andre vanlige ting.. Og da fungerer denne meget meget bra. Designet er noe for seg selv og jeg må si dette er en telefon jeg ikke angrer på å ha kjøpt! Eneste negative jeg kommer på er batteriet, men det er dårlig på alle samsung tlf så det var egentlig ikke noen stor bombe. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Heisann Nå skal problemet med konklusjonen være ordnet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Heisann Vi har et lite teknisk problem, så konklusjonssiden viser ikke som den skal. Vi har lagt ut en midlertidig utgave av konklusjonen her i mellomtiden: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...ng_e900/28444/4 Vi beklager bryet! 6660144[/snapback] Unnskyld SiR0, men den linka funka heller ikke. Ikke her hvertfall. Her er et bilde av hva jeg kom inn på på den linken du viser til. DENNE linken derimot funker: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...8444/konklusjon Endret 12. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 HeisannVi har et lite teknisk problem, så konklusjonssiden viser ikke som den skal. Vi har lagt ut en midlertidig utgave av konklusjonen her i mellomtiden: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...ng_e900/28444/4 Vi beklager bryet! 6660144[/snapback] Unnskyld SiR0, men den linka funka heller ikke. Ikke her hvertfall. Her er et bilde av hva jeg kom inn på på den linken du viser til. DENNE linken derimot funker: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...8444/konklusjon 6661716[/snapback] Det var den midlertidlige konklusjonen SiR0 linket til, som han sa i posten før din så er probleme fikset, og den siden du linket til er den endelige konklusjonen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan er det med oppdatering av programvaren. Kan den oppdateres via den medfølgende usb kabelen? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Denne testen var etterlengtet, men jeg er fortsatt litt usikker Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har selv denne telefonen og har hatt den i 1 måned.Synes dere er nådeløse i denne anmeldelsen. Jeg har absolutt ingen problemer med de trykkfølsomme knappene. Ja, det var et problem i begynnelsen, men som de fleste av oss lærer man av feilene vi gjør(tydligvis ikke alle). Jeg bruker telefonen til å ringe, sende sms, ta fylla bilder og andre vanlige ting.. Og da fungerer denne meget meget bra. Designet er noe for seg selv og jeg må si dette er en telefon jeg ikke angrer på å ha kjøpt! Eneste negative jeg kommer på er batteriet, men det er dårlig på alle samsung tlf så det var egentlig ikke noen stor bombe. 6659920[/snapback] Enig .. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Den tyveri sporingen.. Hvordan fungerer den? Likte konseptet men er det f.eks bare å sette inn et dødt simkort å så deaktivere funksjonen? Eller er menyvalgene passordkodet? Ellers var det en fin telefon, burde hatt 3G dog. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Er også i tvil om jeg skal kjøpe denne telefonen. Har ikke sansen for de enorme talllene man får fram når man taster inn et telefonnummer direkte. Hvordan er det med stor bokstav etter punktum? Sto det kanskje i testen? Man kunne vel bare ønske seg spesifikasjonene til BenQ-Siemens SL91 og de ytre målene til E900. Ørjan... Endret 14. august 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Er også i tvil om jeg skal kjøpe denne telefonen. Har ikke sansen for de enorme talllene man får fram når man taster inn et telefonnummer direkte. Hvordan er det med stor bokstav etter punktum? Sto det kanskje i testen? Man kunne vel bare ønske seg spesifikasjonene til BenQ-Siemens SL91 og de ytre målene til E900. Ørjan... 6672632[/snapback] Man kan stille størrelsen på tallene og det er storbokstav etter punktum!! Endret 16. august 2006 av Cowbliss Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Noen som vet om telefonen støtter multitasking. F.eks. høre på musikk og skrive sms samtidig? Lenke til kommentar
sample Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei, ser på bilde at det er blåe trykkfølsomme knapper jeg får opp hvite:s hvordan får jeg blå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg