Haugnæss Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Vurderer å kjøpe en T2400 LG T1... 1024 mb ram osv... integrert skjermkort... Men, folk snakker jo så mye om core 2 duo osv så jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre... Personlig så vet jeg ikke om jeg har bruk for det, siden jeg for det meste skal bruke den til skolearbeid og småspilling.. Vet ikke hvor bra det integrerte kortet er, men den klarer vel å spille av filmer Det store spørsmålet er om jeg vil spare MYE penger på å vente. - Hvor mye vil prisen på en bærbar eventuelt gå ned når core 2 kommer for fullt. (Er det så mye at jeg bør vente) - Eventuelt hvor lang tid kan det ta før f.eks LG skaffer seg den nye CPU oppgraderingen.... Endret 12. august 2006 av Haugnæss Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 dårlig med innspill Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 det kommer nye teknologier annet hvert år,så tror ikke det er noe vits å vente.det samme skjer med mobiltelefoner.kjøp det du har lyst til nå eller vent til du dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå