TommyGun77 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Når jeg starter pc'en kommer det opp at det er lesefeil på disken og at jeg må trykke ctr+alt+del for å starte på nytt men da skjer det samme. Er hd'en gåen eller er dette noe som kan ordnes? Prøver nå å reparere xp med cd'en, men når jeg får beskjed om å skrive inn administratorpassordet så får jeg beskjed om at jeg skriver feil, og det gjør jeg ikke. Endret 12. august 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sikkert på at adminpassordet er ingenting? Dvs helt blankt. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 oi.. det kan være, men nå holder jeg på å fomatere. Får satse på at det gjør susen. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 funka dårlig, ender opp der jeg var når det stod at det var lesefeil på disken... anyone? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Trykk på F8 mange ganger under oppstart (For å starte i sikkerhetsmodus, gå så inn på Sikkermodus - kun kommandolinje eller no sånt, skriv så chkdisk. Starter et program som sjekker disken din, mener det var det du skulle skrive inn, er litt usikker Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) får ikke startet opp i safemode. Endret 12. august 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har samme problem selv. (eller, jeg fikser en data for noen folk) Akkurat kjøpt en ny Western Digitcal Cavia 160Gb disk for de folka. Formatert den i min, for så å putte den inn i den andre dataen. prøver å installere xp, den kopierer filer over til dataen, og når den skal starte på nytt får jeg opp det forbanna "lesefeil på disken, ...." Jeg har ikke noe OS på disken, og disken kan ikke være fucked den heller. Tviler på det er noen andre komponenter som har tatt kvelden. ideas anyone? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 på min så var både hovedkortet og disken defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå