cmi Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Hallo, Redigerte dette til de grader idag, noen som syns jeg burde være fonøyd?? Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Et kjedelig bilde. Kanskje hvis raklene hadde vært helt svarte, eller de hadde en liten dråpe på seg hadde bildet fått noe av "det lille ekstra". Endelig har du fått bort vannmerket Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 ja enig, men syns lyset var så fint her... kansje jeg som har røyka sokka min Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Hva med denne versionen?? Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Hva med denne versionen?? 6659618[/snapback] Den var bedre. Men det ser nesten ut som at kraklene ikke hører til bildet med sola. Stemmer det? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) det stemmer ikke kan legge ut orginalen og Endret 12. august 2006 av cmi Lenke til kommentar
sullemikkel Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Syns sola er ubeagelig å hvile øynene på, den er for sterk. Himmelen er kanskje en aning for lys noe som gir bildet litt for lite kontrast. Endret 12. august 2006 av sullemikkel Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Ja ar mest for og se om jeg greide og redigere bort rotet i bakgrunnen. Syns dere jeg fikk det til? Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Ja ar mest for og se om jeg greide og redigere bort rotet i bakgrunnen. Syns dere jeg fikk det til? 6659857[/snapback] Helt greit. Men solstrålene slutter litt brått, der hvor du har fadet dem ut. Og kanten rundt raklene er litt defus noen steder. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 første forsøk på og skifte hele bakgrunnen har jeg grunn til og være fornøyd? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) første forsøk på og skifte hele bakgrunnen har jeg grunn til og være fornøyd? 6660225[/snapback] Hadde du ikke fortalt at bakgrunnen var byttet ut, tror jeg ingen ville tenkt over det - da måtte det i så fall vært i fullsize. Så sånn sett har du lykkes bra. Ellers er det sjelden vellykket å ta bilde direkte mot sola, da blir den ofte bare en utbrent hvit flekk som her... Edit: Når man imidlertid vet at bakgrunnen er byttet ut, så kan man nok ane noen fargeforskjeller på himmelen... Men veldig bra til å være første forsøk uansett! Endret 12. august 2006 av sentimental Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 ? (fjortensyketegn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå