the_dragon_ts Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 noen som vet hvor man får tak i billigst mulig kutteskiver til dremel ?? (456,426) ?? synes det er noe helt syke priser på di :!: :!: Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 MÅ du ha akkurat den typen skiver? Clas Ohlson selger ganske mange fine skiver til under hundringsen. Personlig synes jeg ikke skivene 426 til under tjuekronen stykket er mye.. De har ikke 456 da. Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 MÅ du ha akkurat den typen skiver? Clas Ohlson selger ganske mange fine skiver til under hundringsen. Personlig synes jeg ikke skivene 426 til under tjuekronen stykket er mye.. De har ikke 456 da. 6665509[/snapback] vill ha litt sterke skiver da... btw di har jo 456 da :!: Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Å. beklager. så ikke så godt etter. Men uansett: Tror ikke du får kjøpt sånt noe billigere enn på biltema/clas ohlson. Bare min erfaring altså. Men du klarer vel å avse en hundrings? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå