carmacoma Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 jeg har nettopp fått min nye pc..... har provd alt av drivere, men skjermkortet vil ikke virke med 3d applikasjoner..black out.. det eneste som hjalp var og sette fsb til 100mhz da virker det...en stund ca 15-30min for det igjen kutter ut. og ved 100mhz fsb blir min xp2100 bare en xp1500... hva skal jeg gjøre????? msi via kt4 360w psu det eneste jeg har montert i kabinettet mitt er en 120gb hardisk og en cd brenner og skjermkortet.....skulle tro at 360w psu var god nok?? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Provd safe settings.. 4x agp og konservative instillinger på memory etc. VIA OG SIS følgte ikke AGP8x standarden til det ytreste og derfor har ATis 9700 hatt problemer på disse hovedkort. Senk ned til 4x og se hvad som skjer.. HIsen, Lenke til kommentar
nikey Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 det er selve hovedkortet. radeon kortet fungere fint med andre KT400 chipsetts. har samme problemet selv. så kortet ligger i skuffen og støver helt til MSI kommer ut med et innspill på hva som er galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå