sveinsel Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Og selv bruker jeg RAID, og da må de ha begge to :!: Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 ikke nødvendigvis, men det vet du antagelig Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Og selv bruker jeg RAID, og da må de ha begge to :!: 6670302[/snapback] Kommer litt an på hvilket raid man kjører.... Lenke til kommentar
dreammaster Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 :!: Må aldri selge en disk uten å gå gjennom den først selv... dette kan være kritiske opplysninger som du gir bort, og frarådes på det sterkeste. Jeg annbefaler å laste ned Acronis Drive Cleanser (www.acronis.com) eller hent den andre plasser. Jeg bruker fullversjonen deres, og er veldig fornøyd. Du kan kjøre over disken 24 ganger med pseudo.dynamisk kode, som er designet etter Peter Guttman Metoden, og er designet for å gjøre magnetisk backtracking ekstremt vanskelig. For den vanlige dødelige uten tilgang på 5 år i en lab i quantico er det umulig å få noe ut av disken hvis du først har kjørt Acronis på 3 overskrivninger. - Hvis du er av den mer paranoide typen, kjør Gutman metoden (tar et døgn) så er sjangsen stor for at du selv har gått i grava av alderdom før noen klarer å dekryptere all den data som en gang i tiden lå på harddisken... Et tips er også å kjøre et recovery program på disken etter fullstendig sletting for å se med egne øyne at det ikke finnes noe der.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Winternals.ERD.Commander.2005.v5.0.BOOT.CD sier jeg bare den ordner det meste. http://www.pillar-solutions.com/p_erd_commander/reviews.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå