Litn Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hei. jeg har hatt denne sammensatte pc'en fra komplett i 3-4år nå. Det har jo oppstått små problemer underveis som ofte kan skje men aldri har jeg opplevd denne feilen: etter at jeg har slått på pc'en kan det gå 10minutter-noen timer og da forsvinner rett og slett Lokal disk (D:) og cd romen (E:). (C:) disken fortsetter som vanlig men selvfølgelig får jeg jo ikke brukt noen av filene som er på disken som forsvinner. jeg har skjekket kablene og det virker som de er intakt og sitter godt i. Dette skjedde for første gang for 4dager siden men etter at jeg restarta pc'en kom de tilbake og jeg trudde det bare var en liten bagatell men nå skjer med nesten hver eneste gang etter som sagt 10minutter-noen timer. Noen som vet hva dette kan være? ligger problemet i maskinvaren asså fysisk feil, eller kan det være noe virus eller software instillinger som kan ha gjort dette. Håper noen kan hjelpe meg med dette, takk på forhånd Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sitter D: og E: i samme IDE kabel ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei! Forsøk disken på en annen pc, så vil du nok finne ut om det kanskje er disken som er iferd med å takke for seg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Et registerfix kan rette feilen med CD/DVD. Last det ned og kjør. Husk å sjekke IDE-kabler. De gamle 40-leders kablene var det mye tull med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå