knut ivar Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dette må dere bare lese...hvis dere har hjerte til det.. :!: til alle som modder HW og andre som ikke er så nøye med sikkerheten... dere bør sitte når dere leser det, og helst ha hjertemedisin i nærheten.. som journalisten skriver... IKKE GJØR DETTE HJEMME... eller er det dèt du nettopp gjør? Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg lo litt av den nye nettleseren hans med 7 toolbars. Er glad for at brannveggen min står og tikker + at min sunne fornuft hindrer meg til å laste ned elendige "hjelpeprogram". Det får meg likevel til å undre på om jeg bør skaffe dama en egen konto uten noen rettigheter eller gi henne et kurs i nettvett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Denne er "gammel moro", har allerede en tråd her om "drapet". Endret 12. august 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 uh... bomme jeg der òg... bah... Vel vel.. samma det... morsom var den... syntes den var fin den med toolbars ja...for et syn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå