MagMan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vel, Problemet kom/startet etter en litt sur ting som skjedde. Satt og så på "Time Bandits" (film med John Cleese) i PowerDVD som jeg enda bruker som DVD spiller når jeg ser film på datan. Hadde sett på litt extra matriale og stukket ut med bare den på pause og trykket "Win-L" som bare slenger opp passord så ingen kan sitte og skrulle rundt på den mens jeg er borte. Anyway, jeg ble litt sen den kvelden og noen hadde syntes viftene tok litt hardt i når de skulle sove så de hadde bare trykket på powerknappen og skikkelig bare skrudd av maskinen når den var i full gang som er usunt! Kom jeg skrudde på og bannet litt over noen hadde skrudd den av og kom faktisk ikke inn i windows. Gjorde det jeg kunne og til slutt bare fant ut at det var ingen annen måte enn og bare bruke "Bruke siste kjente måte windows funka på" funksjonen! Det hjalp, kom inn og var glad får at jeg slapp og kjøre Windows Repair eller noe shait. Men så kommer vi til problemet: (ble litt langt, vært på fylla og har en tendens til og la setningene flyte) Maskinen Rebooter hver gang jeg prøver og se hvilken som helst film i hvilken som helst Media Player... Windows Media Player funka ikke, Real funka ikke, VLC funka ikke (prøvde forskjellige film formater .mpg, .avi) NOTHING! Åpner VLC for eksempel, no problem, men med en gang jeg åpner en film rebooter maskinen når den skal akkurat til og begynne... Lett litt etter årsaken en stund nå og tenker den er nok en eller annen driver eller fil som er skadet eller fjernet etter shock turn offen av datan med PowerDVD åpen og på pause som førte til at jeg ikke kom inn i Windows (XP Pro by the way)! Tenkte kanskje noen her kunne komme på noen ider om hva dette kan være? Noen forslag eller om dere har opplevd noe lignende! God lørdags morgen folkens... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei! Forsøk nye skjermkortdrivere og/eller legg inn DVD-programmet på nytt. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå