Pug Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Stopper uansett i ekspansjon så couldnt care less Men uanz, enda en veldig god grunn til å slutte, Blizz fucker opp alt nå. 6659926[/snapback] Ja, fucker opp alt som i at det kanskje blir litt mer avhengig av den enkelte spillers ferdigheter i raids enn mindless zerg som det er nå? Syntes dette virker veldig bra jeg, eneste som er synd er at jeg skal på folkehøgskole, så blir neppe noe mer wow på meg. 6659957[/snapback] Eg begynte med Wow menst eg gikk på fhs. For å sei det sånn ingen god ide visst du har planer om å være sosial og gjøre noko "anna". 6665767[/snapback] Hehe, jepp, har ingen planer om å spille wow i det hele tatt når jeg er på fhs Skal liksom prøve å være litt sosial og slikt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si om denne nyheten. For meg rangerer den likt med nyheten om at Shamans og Paladins skulle bli tilgjengelige for begge sider når det gjelder å ødelegge spillet. Som en medlem av et guild som gjør alle end-gameinstances nå, tror jeg det kan bli tungt å bytte over til instanser med færre folk. Det vil rett og slett ikke bli plass til alle som vil raide, og da må antall medlemmer ned. Det andre alternativet er vel å øke rekrutteringen som mange har vært inne på, og kjøre to grupper parallellt, men det tror jeg aldri kommer til å fungere på en god nok måte. Det vil alltid bli en A- og en B-gruppe, og alle vil være med i den beste gruppa. Nei, snakk om å ødelegge spillet for oss som raider i dag. Men for all del, for casual gamers, er vel dette sikkert gode nyheter... 6662969[/snapback] Eventuellt splitte opp i 2 guilds. Men uansett går det dårlig. Så ja, veldig bra for casual shits igjen (LES: for 100000.gang), mens det går hardt ut over vi som faktisk er en veletablert raid gruppe. Dem fucka opp med pvp sett armor først for ikke så lenge siden, så BWL ble worthless å ha clearet, mens ex-rank14 som ikke hadde spillt på 6 måneder kunne komme tilbake med samme fortjeneste. Så sier dem at de skal gi shamans og palas til begge sidene, for så å minke raid-cap i instancer? Og så gjør de palas til tanks? FFS! blizz suger hardt, kun EN god ting jeg TROR de har gjort i det siste, og det er å etablere Cross-server Battlegrounds. Dette svarer vel litt til Pug også Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Så sier dem at de skal gi shamans og palas til begge sidene, for så å minke raid-cap i instancer? Og så gjør de palas til tanks? FFS! blizz suger hardt, kun EN god ting jeg TROR de har gjort i det siste, og det er å etablere Cross-server Battlegrounds. Dette svarer vel litt til Pug også 6666979[/snapback] Ja for all del. Hybrids er healers only.. For min del så ser jeg positivt raidcappen. Endret 13. august 2006 av hwknut Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fatter ikke hvordan du kan si at bwl er worthless å ha clearet, ettersom jeg vil tro man trenger rimelig bra gear for å klare seg i AQ40(med unntak av NR fights kanskje) og Naxx.. Tipper du mener dette pga. feks warrior blue pvp gear? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå