Nauz Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei Er på jakt etter et nytt trådløst-netverkskort til mamma, hun bruker pc en te surfing++, men ikke noe spiling .. holder fint med et 54mbit kort.. men det må være et som får inn skikkelige signaler. hun hadde før en usb stick i fra topcom i pc en hennes, dette fikk inn 1mbit av 54, og var EXSTREMT ustabilt. altså er ute etter et stabilt, pci trådløst netverkskort..når det gjelder pris, mellom 300 og 500kr et sted.. mvh Mr.nauz Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei Er på jakt etter et nytt trådløst-netverkskort til mamma, hun bruker pc en te surfing++, men ikke noe spiling .. holder fint med et 54mbit kort.. men det må være et som får inn skikkelige signaler. hun hadde før en usb stick i fra topcom i pc en hennes, dette fikk inn 1mbit av 54, og var EXSTREMT ustabilt. altså er ute etter et stabilt, pci trådløst netverkskort..når det gjelder pris, mellom 300 og 500kr et sted.. mvh Mr.nauz 6659037[/snapback] D- Link, eller et kort av samme produsent som trådløse ruteren hennes. Jeg bruker Jensen Scandinavia, dette er et kort som jeg ikke er helt glad for... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Har selv et D link kort i pc en min, og det fungerer flott, full signal styrke og god hastighet, men ser i prisguiden at mange av d link korta får veldig dårlig score! så er litt i tvil.. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 SMC EZ Connect 108 Mbps PCI (Pris: 220kr) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Har kommet fram til at jeg heller tar det nye kortet selv, altså da skal det være et på 108mbit, pga jeg bruker det te spill+ deler filer med andre på netverket.. Åssen er det SMC EZ Connect 108 Mbps kortet? syns det virka så billig, 220kr er jo ikke akkurat mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå