jennnereer Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sitter her med min Western Digital Harddisk og Asus A6ja og prøver å få kontakt mellom dem med Firewire kabelen. hører lyden av tilkoblingen men det skjer ingenting. dette er første gang jeg bruker noe som er med 1394 tilkobling. er da en harddisk med ekstern strømforsyning. 1xusb. 2x Firewire. bruker 6-4Pin Iogear FW kabel. prøver også med to andre laptoper og får samme reaksjon der og. (FS Amilo1640 og ECS Elitegroup G900) Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Sitter her med min Western Digital Harddisk og Asus A6ja og prøver å få kontakt mellom dem med Firewire kabelen. hører lyden av tilkoblingen men det skjer ingenting. dette er første gang jeg bruker noe som er med 1394 tilkobling. er da en harddisk med ekstern strømforsyning. 1xusb. 2x Firewire. bruker 6-4Pin Iogear FW kabel. prøver også med to andre laptoper og får samme reaksjon der og. (FS Amilo1640 og ECS Elitegroup G900) 6659011[/snapback] Ingen som vet hva som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå