mrruy Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Har postet en lignene post før.. men lurte på hvordan det er å bruke en LCD tv typ. 26"-32" på pcen. Tenker da på skrift o.l. Vil det være leselig på 1366x768 ? Eller må jeg gå ned i 23"? Har lysst å ha det så stort så mulig, men jobber litt med webdesign.. Har ikke lysst å gå helt ned i lcd pc-skjerm på 19"-21"... Jeg trenger hjelp! Gjerne legg opp bilder de som har LCD TV som pc skjerm! TAKK! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Jeg har en 32" LCD som jeg bruker til bl.a. PC. Funker perfekt til spill, filmer etc. men blir fort dårlig plass. Må scrolle ganske heftig når en surfer etc. Tekst og bilde er derimot krystall-klart! Nå kan min LCD kjøre høyere oppløsninger enn den egentlig støtter, men bildet vil jo selvsagt bli dårligere da. Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Ikke verdens beste kamera Endret 12. august 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har en 32" LCD som jeg bruker til bl.a. PC. Funker perfekt til spill, filmer etc. men blir fort dårlig plass. Må scrolle ganske heftig når en surfer etc. Tekst og bilde er derimot krystall-klart! Nå kan min LCD kjøre høyere oppløsninger enn den egentlig støtter, men bildet vil jo selvsagt bli dårligere da. Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Ikke verdens beste kamera 6660083[/snapback] Se der ja! takk for bildene! du kjører 1300x700 ? eller.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 1360x768. Kan som sagt kjøre opp til 1280x1024 med litt dårligere bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå