Teac Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei. Har fått et problem etter at jeg nettop innstalerte windows xp professional 64-bit edition. Når jeg gårt innpå event viewer får jeg opp mange "error" meldinger i system delen. Noen som kan hjelpe? Event Type: ErrorEvent Source: DCOM Event Category: None Event ID: 10016 Date: 12.08.2006 Time: 01:57:54 User: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE Computer: ***** Description: The machine-default permission settings do not grant Local Activation permission for the COM Server application with CLSID {BC866CF2-5486-41F7-B46B-9AA49CF3EBB1} to the user NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE SID (S-1-5-20). This security permission can be modified using the Component Services administrative tool. For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Denne meldingen kommer opp i event viewer som rød i system ca hvert 3. sekund. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Ingen som kan hjelpe? Endret 20. august 2006 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå