Gnomeboy Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva synes dere jeg bør selge denne for? Her er den: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Alt stemmer utenom at min har 60GB HDD, IKKE 80 som den i linken. -Kostet nesten 13000 kr ny for 1,8 år siden. -Følger med kvittering. -Er MEGET pent brukt. -Stått på en pult stort sett hele sitt liv, ikke dradd med rundt i verden -Vært sekundær maskin, derfor ikke det helt enorme antall driftsstimer. -Meget godt batteri enda. -Alt av CDer, manualer, drivere osv som var med når jeg kjøpte den er med. -Operativ system er med. Uff, denne maskinen er herlig, skjærer litt i hjertet dette... Setter meget stor pris på tilbakemeldinger Mvh Øyvind Walde Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei. 4000,- er en grei bruktpris for denne. Lenke til kommentar
Gnomeboy Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Tusen takk for den tilbakemeldingen Jeg selger den for 3700 + frakt så er det ihvertfall ingen tvil om at det er et bra kjøp. Takker og bukker for responsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå