srbz Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hallai. Alle brukerdataene mine for firefox ligger på følgende mappe: C:\Documents and Settings\Øyvind\Programdata\Mozilla\Firefox Jeg har sjekket at bokmerker og slikt finns kvar, men etter at jeg starta maskinen på nytt etter strømbrudd, har FF logget av den vanlige brukerprofilen min, og dermed mangler jeg alle innstillinger og bokmerker og hurtiglenker jeg vanligvis har. Men jeg har sjekket, og de ligger fortsatt lagret der de skal være, og da lurer jeg bare på hvordan jeg får logget ut av denne brukeren og inn på den vanlige. Noen som vet? edit: oops, glemte å søke først. Fant noe som jeg skal teste. Endret 11. august 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Det gikk ikke, jeg fikk byttet bruker men ingenting skjedde. Favoritter, startsde, innstillinger og alt er fortsatt søkk borte. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ingen grunn til panikk. Lukk FF først. Start- Kjør: Skriv så følgende: firefox.exe -profilemanager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå