Gå til innhold

Omega Tre-Seks-Ni Kapsler

Anbefalte innlegg

Hei, jeg handler Super Omega 3-6-9 kapsler hos proteinfabrikken. Prisen er forsåvidt grei, men problemet er at frakta er nesten like dyr som kapslene. Det er uholdbart, er det noen som vet om jeg kan kjøpe lignende produkter andre plasser som er billigere? Omega 3-6-9 er jo viktig. Brensel for hjertet, og det holder bl.a det mettede fettet mobilt i blodårene. Forhindrer åreforkalkning osv osv. Det er mange gode ting med disse kapslene så jeg vil jo ikke slutte med dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Har lest noe om at ikke alle er like bra og noen har dårlig "kvalitet" hvis det er noe begrep man kan bruke om omega fettsyrer!?! Har hvertfall ikke råd til å drive å betale posten disse summene hver eneste måned, det lønner seg ikke når man er bare 1 person. Det beste hadde vært om vi hadde gått sammen, en stor gruppe og handlet sammen, så deler vi fraktutgiftene og samtidig handle bare "Storhandel", ting på tilbud og i store pakker til billigere penge. Men problemet med dette er at man må være mange, og det er ikke lett å få folk med på det da man må henvise til folk på internett, og mange er kanskje skeptisk til hverandre osv...

Lenke til kommentar

Eg tviler på at kvaliteten er noko nevneverdig dårlegare hos f.eks. Sunkost enn Proteinfabrikken. Det kan sikkert vere mindre forskjeller, men det spørs om dette er vert å bruke ekstra penger på. Du kan jo snakke litt med lokale helsekostbutikker og få litt meir informasjon om dei forskjellige tilskota.

Det beste er jo visst du kjøper Omega 3-6-9 i litt store mengder samstundes som du bestiller andre produkt frå proteinfabrikken. Då sparer du inn litt på portoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...