Gå til innhold

Programvare til navigasjon i bilen?

SirAnderz

Anbefalte innlegg

Viss jeg skal lage til datamaskin i bilen med en liten 5-7" sjerm.. Kan jeg da laste ned / kjøpe et program som jeg kan bruke til navigasjon ? Sånn jeg skriver inn hvor jeg skal f eks

Land : "Norge"

Sted : "Oslo" Oxo viser det veien oxo når jeg kjører da viser bilen hvor jeg kjører ?

Er dette mulig ? Og hvor kan jeg få tak i det?

Tusen takk for alle innlegg!

mvh SirAnderz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bruke Microsoft Autoroute. Min bror har testa programmet med en bærbar pc, samt GPS og det funket helt fint det. Kan planlegge rute og programmet velger "beste" veg og viser avstand, tid osv. Bilen viser på kartet ved bruk av GPS.

Sikkert ikke ideelt dersom du hadde tenkt deg en 5-7'' skjerm, men det er det eneste programmet jeg vet om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

GPS= Global Position System eller noe sånt

Den viser nøykatig hvor du er ned til 1 meter(militære makter styrer fortsatt den siste meteren selvom de sier det meste er ryddet unna) - + margin med hjelp av 24 satelitter som kretser 800km over jordens overflate :wink:

Navigasjons CD'r kan du kjøpe der de selger biler og sånt men de koster fra 1000!!! kr og oppover...

Proud Super sharer of 3.8 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB) Caviar®-SpecialEdition-3.jpg

[ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-10-22 21:22 ]

Lenke til kommentar

Hvis du kun skal bruke det til navigasjon så får man kjøpt ferdige systemer med liten skjerm, det er enklere, og programmet er laget for å brukes på liten skjerm. Prøvde et innebygd system i frenkrike i sommer, det var raskt og enkelt, bilen var en Renualt Vel Satis, så det var vel et Renualt-system. Kanskje du kan kjøpe delene løst hos en Renualt forhandler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...