Kjell Fisk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei... Tenkte eg skulle kjøpe meg ein Xbox360 men eg lurer på hvordan eg skal få internett til den.. Eg kan ikkje koble den til routeren da den står nede i gangen og eg bur på loftet, men eg har ein pc som er trådløst nett på så kan eg koble meg opp til den eller noe? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ja kjøp en trøles nettverk duppedit som du setter bakpå xboxen så får du tråløst nett.. har det på komplett.no til 699kr Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ganske sykt at den skal koste så mye Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Joa, men den er sabla bra. Har testet den i dag og har ikke opplevd et eneste packetloss. Kanskje litt overpriset, men den gir god valutta. EDIT: Må legge til at ledning til min 360 er utrolig upraktisk og ikke en løsning. Derfor anbefaler jeg ikke å kjøpe denne hvis du ikke må. Tråd er alltid best. Endret 11. august 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Går det ikkje med en krysser kabel eller noe sånt? Synes det var litt dyrt for en liten dings til å ha bakpå boksen... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Går det ikkje med en krysser kabel eller noe sånt?Synes det var litt dyrt for en liten dings til å ha bakpå boksen... 6658638[/snapback] Har du en hub/switch kan du jo koble deg på den. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Joa, men den er sabla bra. Har testet den i dag og har ikke opplevd et eneste packetloss. Kanskje litt overpriset, men den gir god valutta. EDIT: Må legge til at ledning til min 360 er utrolig upraktisk og ikke en løsning. Derfor anbefaler jeg ikke å kjøpe denne hvis du ikke må. Tråd er alltid best. 6658631[/snapback] Joda, men det er sykt at de skal overprise ting som du ikke får kjøpt andre steder Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er jo det. Kommer nok tredjepartsprodukter etterhvert, men har lest at MS sin er veldig bra. Den fikk 9,8 i en test et sted (var en av de store sidene) så det kan godt hende MS sin fortsatt er verdt litt ekstra når alternativene dukket opp. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Trenger eg ein switch/hub og to nettverkskabler da eller? Den ene kabelen i 360`en til switch/hub så kabel fra den til dataen min? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvis du har et vanlig netverkskort i datan din skal det holde lenge med en krysset kabel mellom den og Xboxen. Du må gjøre noe på PCen som jeg ikke har helt peiling på. Var en tråd om omtrent det samme for litt siden, du kan lete etter den. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Vell nettverkskortet er intrigert i hovedkortet.. Virker det tror du? Skal lete etter tråden nå men viss noen vet hvor den er så vennligst sifra! Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Fant en tråd med en som spørde om nettverk men det eneste svaret var en link til denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114902 Hva som er ment med den vet eg ikkje.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det skal ikke være noe hinder å bruke det kortet nei. Det står noe om slik deling i manualen til Xbox 360. Du kan sikkert også finne det på Xbox.com sin guide til valg av tilkobling. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Der står det hvordan men ikkje hvilken kabel eg skal bruke... Må vite det også! Lenke til kommentar
barvini Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Du trenger en krysset kabel mellom 360'en og PC'en. Så oppretter du en bro mellom nettverkstilkoblingene, altså den trådløse og den på hovedkortet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) jeg har samme problem som deg raging king.. har du fått det til? har ikke kjøpt krysset kabel enda men lurer på om du har fått det til å virke.. Visst du har det gidder du si meg hva jeg nøyaktig hva jeg skal gjøre? Jeg har hørt så mye forskjellig og er veldig forvirra. Endret 16. august 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 *Drar tråden opp fra undergrunnen* HAr fått meg en xbox360 nå, og har tatt en router opp på rommet. Har så tatt en nettverkskabel fra pcen og inn i routeren og en kabel fra routeren og inn i Xboxen,men den får feil på DNS når den går igjennom nettverkstesten.. Noe som vet hvordan jeg kan fikse det`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå