PublicEnemy Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å overklokke et ATI Mobility X1600 kort...har erfaringer med at de fleste bare svarer med at det blir for varmt og sånt i laptopen...men litt overklokking må da gå an uten å skade maskinen!? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei. Du kan jo laste ned ATI-TOOL og prøve deg frem. Temperaturen blir nok uansett for høy kan jeg tenke meg, men vær så god og prøv Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å overklokke et ATI Mobility X1600 kort...har erfaringer med at de fleste bare svarer med at det blir for varmt og sånt i laptopen...men litt overklokking må da gå an uten å skade maskinen!? Takker for alle svar! 6658194[/snapback] Som sagt, så ville eg ikkje ha gjort det. For det føste, holder batteriet nok til at dte er nok straum og for det andre miste du garantien og for det tredje er varmt nok fra før av. Min anbefaling er å ikkje klokke det... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Må nok si at det vil bli for varmt ja men prøv i vei, og har du temperaturmåler på det, kan du sjekke temperaturen (ikke la den overstige ca. 90 grader i spilling det er ikke særlig lurt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå